MrLee Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 opplevde noe merkelig her om dagen...satt og spillte CS...fikk en messenger melding, måtte alt+tab'e ut for å logge av msn, så hakka CS som F da jeg gikk inn igjen... fant ut at maskinen jobba på 300mhz...trøm var plugga i... reboota, og alt var normalt...andre som har hatt denne "buggen"? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 hjelper kanskje å si ifra om at det er en P4M 2.0Ghz som står i til vanlig... Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det sitter en speedstep prosessor i maskinen som justerer klokkefrekvensen etter hva som trengs... uansett er det litt merkelig at maskinen kjører så lavt når du spiller. Det er lurt å velge always on (alltid på) eller ihverfall ikke kjøre høy strømsparing (eventuellt sette i stikkontakta) når du spiller Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 men dog....300 er for lite ja.. Speedstep skal regulere ned til 1,2ghz i følge det jeg har sett... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 ja 1.2Ghz er normalt...menneh, ingen andre som har opplevd noe liknende? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 nei, jeg har ihvertfall aldri opplevd noe lignende...(har i8200 selv) hvordan fant du ut at cpu'en kjørte på 300?? vh krister Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 vel, for det første begynnte CS å hakke noe grønnjævlig...så quitta jeg CS, og kontrollerte kontrollpanelet->System...står både CPU spec, og hvilken frekvens den kjører ATM... Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Bare tull, har en Inspiron 4150 med P4 M 1,7 cpu Speedstep har klart å kjøre hastigheten helt ned til ca 200 Mhz !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå