Gå til innhold

MotorStorm 2 Announced


Bebeluv

Anbefalte innlegg

The off-road racing mayhem continues in 2008.

Following the announcement that Sony would be acquiring both Evolution Studios (the team behind MotorStorm) and Bigbig Studios, we just caught word that MotorStorm 2 is already in development, and is slated for a 2008 release on Blu-ray. A modicum of details, to be sure, but we'll let you know when we hear more.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan forvente meg skikkelig bra grafikk siden jeg likte grafikken i 1 av Motorstorm, vil si det er det flotteste spillet til PS3 pr.idag, og veit att Dirt ser lekkert ut, så begge to er flotte på 2 forskjellige måter

 

Og neste år for PS3 eiere som så jeg har alle 3 så blir det ett kongeår

Killzone 2, MGS 4, GT5, Motorstorm 2

Uncharted og Ratchet And Clank som kommer iår :) . Dette blir bare bedre og bedre for min del siden jeg har alle 3 kommer nok over 20 spill iløpet av dette året og neste :cool:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Kanskje det blir mindre enn 10 sekunders ladetid mellom hver bil når man skal velge bil denne gangen da.

9540037[/snapback]

 

Godt poenge, det er det mest latterlige eg har vert borti på lenge.

 

Men 1`ern var spass artig og bra at 2`er ikkje kan skuffe så mye egentlig. I og med at 1`ern var ein meget spinkel og forhastet utgave av noe som kunne vert, vel det 2`er forhåpentligvis bli :wee:

Lenke til kommentar

 

cool.. liker bilspill som bare er læx og masse fresing rundt..

 

synd ikke insomniac har annonsert resistance fall of man 2=(

9540910[/snapback]

 

Eg har faktisk gått rundt å tenkt på noen kule resistance titler. som, 'Resistance: Chimeran returns'.

9543798[/snapback]

 

 

Venter nok til Killzone 2 er ute på markedet, ville vel ikke vært så morro å konkurere med det spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...