Isbilen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Silkedyne skal visst være gode greier. Sval om sommeren, varm om vinteren. Luksuriøs og lekker. Selv bruker jeg en løvtynn sommerdyne året rundt, den er varm nok i massevis for meg selv om vinteren, kanskje litt vel varm i de verste sommernettene. Så, er det noen som har silkedyne som kan uttale seg? Er det verdt et skifte? Synes bare det høres digg ut, men de er ikke så lette å finne i butikker, og selv om de ikke er så dyre er ikke 2,5k noe jeg kaster ut av vinduet sånn helt uten videre. http://www.silkedyner.com Endret 20. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ska gi deg et tips... DAMASK .. kjøpte det forrige uke.. å herregud... dyrt men satans godt... skal aldri tilbake til mine gamle krep og bomull Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hva er damask? Det er ikke dynetrekk jeg snakker om, forresten. Dyne av silke. Endret 21. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 åhh.. okey... menne... silkedyna ja.. ok.. har jeg ikke sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå