Mojo Pin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! Har nettopp installert Nero 8. Problemet er at coverene jeg skriver ut i Nero, er litt for smale til vanlige dvd-cover. Det blir en glippe på 0,5-1 cm på hver side, noe som er veldig stygt. På Nero 6 eller noe, kunne man bare trekke bildet utenfor strekene, men gjør man det i Nero 8, blir det borte på utskriften. Noen som har andre programmer jeg kan bruke til å skrive ut dvd-cover? Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 JEg fant "DVD-Cover Printmaster" på google. Det er bare å søke litt der Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kanskje dette kan være noe for deg? OT: Har du forresten fått den nye printeren? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Kanskje dette kan være noe for deg? OT: Har du forresten fått den nye printeren? 9545732[/snapback] Takk, skal prøve dette nå Nei, har ikke bestilt den ennå! Hele lønninga forsvant til russebil og klær, så må vente litt Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Kanskje dette kan være noe for deg? OT: Har du forresten fått den nye printeren? 9545732[/snapback] Takk for programmet! Drittbra! Enkelt og greit, fikser skriveregenskaper automatisk, og gir deg muligheten til å endre størrelsen som du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå