Andrull Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvor representabel den er jo en ting, da 320MB versjonen faller veldig langt bak om du overstiger 320MB, noe som ikke altfor sjeldent hender i nyere spill. (med litt høyere oppløsning) For utenom antall MB så er jo skjermkortene identiske og yter derfor derretter. (helt til 320MB bruker op palt minnet, og ytelsen faller til bunns= Lenke til kommentar
furyian Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hvor representabel den er jo en ting, da 320MB versjonen faller veldig langt bak om du overstiger 320MB, noe som ikke altfor sjeldent hender i nyere spill. (med litt høyere oppløsning)For utenom antall MB så er jo skjermkortene identiske og yter derfor derretter. (helt til 320MB bruker op palt minnet, og ytelsen faller til bunns= 9597615[/snapback] Jeg kjøpte gainward geforce 8800gts 320mb og jeg må si jeg er mektig imponert! kjører moh airborne lett med alt på fullt og bioshock med alt på fullt og directx 10 så disse kortene anbefales varmt Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 etter jeg byttet skjermkort fra 7600gs til 8800gts har verdien hos 3dmark gått fra 2200 til 7200, så jeg er førnøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå