Gå til innhold

Tørris på radiator?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, takk! Skal prøve alt dette neste gong eg finner ut av at eg skal klokke :p

Pentium D'en min skal under tørris forhåpentligvis neste helg, har allerede gjort klar benchedisken.. Har bare et problem; kan ikke CCMOS, p.g.a S3 Virge PCI kort :lol:

Som dere sikkert kan tenke dere er det en utfordring å overklokke uten å resette bios.

PS; En gylden tommerfingerregel komponert av ingen ringere enn meg, sier at skal man benche SPI, bruk minst like mye tid på å softwaretweake som å klokke.

EDIT:Lykke til. BTW; Hvilken RAM har du, og hvilken FSB klarer HK'et ditt? Prøv å bench litt SPI.

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Har både Corsair PC6400CL5 og dominator 8500. Men bruka Crucial Ballistix PC5300CL3. Men trur ta dei er halv daude etter at dei fekk 3,15V gjennom seg :innocent:

P5K hket øydela eg, og Abit kortet har dei som monterte kjølaren "limt" fast ein sånn plate som kom med tuniq toweren. Så akkurat nå må eg kjøpe eit kort til hvis eg skal kjøre det under tørris...

Lenke til kommentar
Har både Corsair PC6400CL5 og dominator 8500. Men bruka Crucial Ballistix PC5300CL3. Men trur ta dei er halv daude etter at dei fekk 3,15V gjennom seg :innocent:

P5K hket øydela eg, og Abit kortet har dei som monterte kjølaren "limt" fast ein sånn plate som kom med tuniq toweren. Så akkurat nå må eg kjøpe eit kort til hvis eg skal kjøre det under tørris...

Du legger bare isolasjonen oppå plata.. Dumt med P5K kortet da. Hvordan sjedde det?

EDIT:

Du mener en sånn plate?

x-access.jpg

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...