tharshan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 ok, takk! Skal prøve alt dette neste gong eg finner ut av at eg skal klokke Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) ok, takk! Skal prøve alt dette neste gong eg finner ut av at eg skal klokke Pentium D'en min skal under tørris forhåpentligvis neste helg, har allerede gjort klar benchedisken.. Har bare et problem; kan ikke CCMOS, p.g.a S3 Virge PCI kort Som dere sikkert kan tenke dere er det en utfordring å overklokke uten å resette bios. PS; En gylden tommerfingerregel komponert av ingen ringere enn meg, sier at skal man benche SPI, bruk minst like mye tid på å softwaretweake som å klokke. EDIT:Lykke til. BTW; Hvilken RAM har du, og hvilken FSB klarer HK'et ditt? Prøv å bench litt SPI. Endret 4. november 2007 av todda7 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Er dte D 915 din som skal klokkast? Spør du meg eller? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er dte D 915 din som skal klokkast? Spør du meg eller? Spør deg ja, din tråd. Jepp, 915'en skal under isen. Holder på å isolere med 3 flasker neglelakk og klarlakk nå Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Har både Corsair PC6400CL5 og dominator 8500. Men bruka Crucial Ballistix PC5300CL3. Men trur ta dei er halv daude etter at dei fekk 3,15V gjennom seg P5K hket øydela eg, og Abit kortet har dei som monterte kjølaren "limt" fast ein sånn plate som kom med tuniq toweren. Så akkurat nå må eg kjøpe eit kort til hvis eg skal kjøre det under tørris... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Har både Corsair PC6400CL5 og dominator 8500. Men bruka Crucial Ballistix PC5300CL3. Men trur ta dei er halv daude etter at dei fekk 3,15V gjennom seg P5K hket øydela eg, og Abit kortet har dei som monterte kjølaren "limt" fast ein sånn plate som kom med tuniq toweren. Så akkurat nå må eg kjøpe eit kort til hvis eg skal kjøre det under tørris... Du legger bare isolasjonen oppå plata.. Dumt med P5K kortet da. Hvordan sjedde det? EDIT: Du mener en sånn plate? Endret 4. november 2007 av todda7 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 hmnm, ok. Ja, og den plata er limt på Eg skulle leike helt og vart djevelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå