cFc Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80406 Jeg bare lurer på om det går ann å kolbe til et 5.1 annleg til denne, siden det står Stereo på lyd? Takker for svar. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ingen som vet noe? Hvis du trykker på linken, så på teknisk info og ser på lyd står det bare stereo. Jeg har sett på andre der det står sorround eller 5.1. Betyr dette at det ikke er mulig å koble til et 5.1 anlegg for å få 5.1 lyd? Lenke til kommentar
framoeng Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ingen som vet noe? Hvis du trykker på linken, så på teknisk info og ser på lyd står det bare stereo. Jeg har sett på andre der det står sorround eller 5.1. Betyr dette at det ikke er mulig å koble til et 5.1 anlegg for å få 5.1 lyd? Ja, denne kan du koble til 5.1 anlegget ditt. Regner med at denne spilleren har Coax digital ut. Denne har ikke innebygd egen dekoder, så du må bruke en ekstern 5.1 dekoder (som f.eks. en hjemmekinoforsterker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå