megaray Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! Netshop.no reklamerer på sin hjemmeside at hvis du bestiller før 15.00 så sendes varene samme dag ... For noe PISS! ... Jeg bestilte på søndag og regnet da med at de ble sendt mandag ... Men nei da, de klarte å sende pakken først på Torsdags ettermidag. Dette er ikke første gang de er treige ... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ? Er det ikke 3 til 5 virkedager som er standard da? Søndag er ikke virkedag/jobbdag Lenke til kommentar
megaray Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 ? Er det ikke 3 til 5 virkedager som er standard da? Søndag er ikke virkedag/jobbdag 9538421[/snapback] Hei! Er du blind ?? Les innlegget engang til takk !! Eller gå in på netshop.no og les hva som blinker mot deg øverst og midt på siden Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Enig med trådstarter om at denne burde blitt sendt på mandag hvis varen var på lager. 3-5 virkedager er postens leveringstid. Endret 20. september 2007 av Spinner109 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 De tar forbehold på varer som ikke er på lager, og bestille på en søndag er veldig lite gunstig, da blir det ekstra tregt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hvis det står at de har varene på levrandørens lager tar det også noe lenger tid, men de sender nok om varen er på dems lager. Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bestilte ny strømforsyning på søndags ettermiddag/kveld. Min ble sendt mandag å var kommet til postkontoret mitt allerede i går ettermiddag:D (Bor i tromsø) Såfall må du ha vært uheldig kanskje? sjekka lager status ? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Å bestille på søndag...er det samma som og bestille på mandag veldig tidlig. JA den skulle så absolutt vært sendt på MANDAG Til nød kunne man ha akseptert tirsdag, men torsdag er jo bare utrolig dårlig. Utgangspunktet må sef. være at varen var på lager søndag da..... Lenke til kommentar
megaray Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Enig med trådstarter om at denne burde blitt sendt på mandag hvis varen var på lager. 3-5 virkedager er postens leveringstid. 9538558[/snapback] Takker! Det sto 100+ på varebeholdningen når jeg bestilte. Og hvis det var sån at de var tomme på mandag, tirsdag og onsdag. Hvordan klarer de da og ha samme produkt som ukens tilbud da ?? Western Digital My Book 750GB USB ( Jeg bestilte 2 ) Nei de klarer bare ikke å holde det de lover på hjemmesiden ... STOR ... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Enig med trådstarter om at denne burde blitt sendt på mandag hvis varen var på lager. 3-5 virkedager er postens leveringstid. 9538558[/snapback] Takker! Det sto 100+ på varebeholdningen når jeg bestilte. Og hvis det var sån at de var tomme på mandag, tirsdag og onsdag. Hvordan klarer de da og ha samme produkt som ukens tilbud da ?? Western Digital My Book 750GB USB ( Jeg bestilte 2 ) Nei de klarer bare ikke å holde det de lover på hjemmesiden ... STOR ... 9538641[/snapback] Har du kanskje vurdert å sende det samme spørsmålet til dem i en mail? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! Netshop.no reklamerer på sin hjemmeside at hvis du bestiller før 15.00 så sendes varene samme dag ... For noe PISS! ... Jeg bestilte på søndag og regnet da med at de ble sendt mandag ... Men nei da, de klarte å sende pakken først på Torsdags ettermidag. Dette er ikke første gang de er treige ... 9538414[/snapback] Heisann Der fant jeg deg ja, selv om du ikke ville svare på min PM. (kun 1 person som har bestilt 2 slike på søndag) Disse diskene var nok dessverre ikke på lager da du bestilte. Det var +100Stk på "Fjernlager". Det er da ikke vårt lager, og da er det vanskelig for oss og få sendt det samme dag dessverre. Disse kom inn på lager til oss til morgen i dag, og det er sendt til deg på ettermiddagen i dag. Som du ser på første ordrebekreftelsen du har fått, så står det at det er 2stk i rest. (om du mener dette ikke stemmer, så er det bare og svare på min PM, så skal jeg sjekke det du sender meg) Ha en fortsatt fin kveld alle sammen. Mvh Stian - NetShop Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ante meg...av og til stemer det ikke helt med lager/fjernlager Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Se der ja , nok en negativ post med en naturlig forklaring,men selvsagt var det nettbutikken sin feil megaray du er herved degradert til ray Endret 20. september 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mange som er hurtige til å syte å klage, til dem finner ut at dem selv har lest feil.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Agressive kunder uten øye for detaljer, kanskje ikke bra, men Netshop sin "bestill før 15.00" reklamering har andre sider også. Hva med å blåse opp RETURavdelingen i ett bra forhold til salg/pakking? 0,5 dager på pakking, og 7-14+ dager på en retur (fra den ankommer) er ett perverst misforhold. Endret 20. september 2007 av genesis Lenke til kommentar
Illuvatar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mange som er hurtige til å syte å klage, til dem finner ut at dem selv har lest feil.. 9538928[/snapback] Haha, noen må lære seg å lese, og også kanskje være litt senere i avtrekken neste gang. Ser forøvrig ut til at det går sport i å klage sin nød her på forumet når verden ikke hopper når noen sier "hopp!" Når det er sagt så vil jeg si at all kritikk mot Komplett for trege leveringstider er helt berettiget Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da er det vel på tide å stenge denne posten også Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Agressive kunder uten øye for detaljer, kanskje ikke bra, men Netshop sin "bestill før 15.00" reklamering har andre sider også. Hva med å blåse opp RETURavdelingen i ett bra forhold til salg/pakking? 0,5 dager på pakking, og 7-14+ dager på en retur (fra den ankommer) er ett perverst misforhold. 9538959[/snapback] Tja er det det? De fleste har 14 dager på dette ,noen ganger går det raskere men sjelden raskere enn 1 uke etter mine erfaringer Da er det vel på tide å stenge denne posten også Jepp,er vel ikke stort mer å si her Endret 20. september 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 0,5 dager på pakking, og 7-14+ dager på en retur (fra den ankommer) er ett perverst misforhold. 9538959[/snapback] Kanskje fordi man slipper feilsøking og vurdering av retur på varer som pakkes og sendes ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så jævlig eid trådstarter blei nå For ordens skyld: Vær gang jeg har bestilt lagervarer før klokken 15 så har de blitt sendt samme dag. Har tilogmed skjedd at de har blitt sendt samme dag selv om jeg var senere enn 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg