daruu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Skulle raide i dag, å oppdaget til min forferdelse at jeg blir disconnecta ca hvert 5 min... Utrolig irriterende! Noen andre som har det sånn? (jeg har sjekka alle mulige tilkoblinger osv, så det er ikke i modemet eller routeren problemet ligger) Har ppoe tilkobling ifra eidsiva bredbånd for de som lurte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=830560 Noen her. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Wow fryser bare på min maskin, ille nok det når man raider kara å skal downe curator.. Tror vi var 3 stk som plutselig forsvant, men vi fikk ham ned fordiom. Oppdaterte Guild Event Manager, så fiksa det seg, virker det som.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Takk for svar, har funnet ut at det ikke bare er i wow som internetten bryter så denne topicen er kanskje litt feilplassert Får ta kontakt med Eidsiva å høre Men er litt merkelig at de skal ha akkurat de samme problemene som for de som har ICE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå