Gå til innhold

2gig ddr3 minne i vista 64bit

probin

Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt rundt her og der på nettet.. og folk sier at 2gig ddr2 ram på vista 64 bit er litt lavt.... men 4gig ram funker bra som ****..

men, det jeg lurer på.. gjelder det DDR3 minne også?

jeg har bestilt meg ddr3 minne (som sagt er dyrt som F) så kaste bort enda 3k for ddr3 frister ikke akkurat nå

jeg har tenkt å spille Crysis på vista 64bit når spillet kommer. så jeg håper liksom ikke dataen min svekket en grad pga jeg bare har 2gig ddr3 ram :p

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svekket blir du ikke, vil nok dra Crysis flott med det. Men det er faktisk en fordel med 4gb i Vista ja. Jeg hoppet fra 2gb til 4gb idag faktisk :)

Jeg hører veldig mye mindre til prosessoren kan man si og programmer er mer responsiv når jeg åpner og lukker tunge program. Kan si hoppet fra 2gb til 4gb i Vista er det samme som hoppet fra 512Mb til 1024Mb i XP. Vista er såpass krevende, men yter langt mer igjen.

Lenke til kommentar
Svekket blir du ikke, vil nok dra Crysis flott med det. Men det er faktisk en fordel med 4gb i Vista ja. Jeg hoppet fra 2gb til 4gb idag faktisk :)

Jeg hører veldig mye mindre til prosessoren kan man si og programmer er mer responsiv når jeg åpner og lukker tunge program. Kan si hoppet fra 2gb til 4gb i Vista er det samme som hoppet fra 512Mb til 1024Mb i XP. Vista er såpass krevende, men yter langt mer igjen.

9539425[/snapback]

du mener vel 256MB til 1GB

stor forsjell i xp hehe, gjorde det til en venn av far min sin pc

har også tenkt på 4GB, blir vel 4GB DDR2 PC6400 OCZ, når jeg bygger ny maskin, kjører vista x64 på gaming rigen min :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...