Jimmarn Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei... Jeg har et lite prob med animasjonen min.. har sitti å laget en liten Animasjon jeg skulle bruke på nettet men nå viser det seg at når jeg går på Save For Web and Devices så kommer det en error; Could not complete this operation. There was not enaugh memory available Hva skal jeg gjøre med det? Trenger den helst som .Gif Har da aldri hatt dette problemet før... Endret 20. september 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Lagre PSD-fila og prøv en reboot. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 oki ^^ Takk for så raskt Svar Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 hmm nei hjalp litt men... jeg fikk ihvertfall optimisert den nå... men når jeg skal Save så får jeg beskjeden nå jeg tok en titt å den bruker over 1000 memory... på Photoshop... Tror det er påtide å formatere snart gitt... kan da ikke hvere sånn... får få noen andre med photoshop til å lagre for meg.. fillern å... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mye ram har du da? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har 2 gb så det skulle ikke vert sånn.... vil jeg tro.. virker som noe er galt gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå