Lucifer89 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 jeg bytttet ut mitt 1gig sett ram med et 2 gig set ram men det rare er at mem test viser ingen feil, men i vista så oppstår det problemer med skjermdriverne i tide og utide og i XP så starter PC-en seg på nytt i tide og utide ha dual boot (skulle ikke vere rellevant men) noen som vet en løsning på XP problemet og eventuelt Vista (reinstalerer drivere strax) Lenke til kommentar
Toad Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har/hadde samme hovekort som deg, og hadde også samme problemet. Fant ut at om jeg skrudde ned spenningen på NB så sluttet det med en gang, men siden det ikke var noe morsomt, kjøpte jeg en ny chipset-kjøler. Problemet forsvant momentant! Uansett så gikk hket til H******* da den elendige "teipen" på undersiden av kjøleren smeltet/rant bort og kjøleren falt av uten at jeg merket det før det nermest luktet svidd og skjermbildet forsvant foran meg Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 reistalerte Vista og måtte kvitte meg med XP men fikk enda skjermkort driver problemer i vista men fant ut at av en eller annen grunn så hadde jeg hk feil, fordi når jeg byttet fra dual channel 1 til 2 så bootet ikke PC-en men hvist jeg kjørte single chanel så funker alt uten antydninger til problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå