avlvl Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da jeg for noen år siden studerte juss, fikk vi utdelt en cd med lover, dommer og forarbeider på (utgitt av Lovdata muligens). En cd koster jo flere tusen om man skal kjøpe selv, så er det noen som har en slik cd og kan tenke seg å selge den billig? Trenger ikke å være veldig oppdatert, da jeg stort sett er ute etter eldre dommer. Og mens vi er på temaet: Noen tips om bøker/hefter som er kjekke å ha? F.eks. som har eksamensbesvarelser, tips, etc. Går 1. avd. som privatist og har dermed ikke anledning til å gå på universitetes bokhandel på shopping. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hvis jeg ikke tar feil har jo lovdata en betalingsbase slik at man får tilgang til både forarbeider, dommer og lover. Vet ikke hvor mye det koster tho. edit: leif Endret 22. september 2007 av Jonnar Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 For de som er late: http://www.lovdata.no/info/priser.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå