jonia Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei. Vurderer å kjøpe meg Logitech Z-680 hjemmekinosystem og bruke denne sammen med DVD spilleren min. Den fikk en kjempepositiv omtale i en test gjort av Dinside.no. Noen som har en formening om dette er et bra system eller ikke. Hørte noe snakk om at systemet genererer en god del bakgrunnsstøy? Stemmer det? mvh Jonia Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Stemmer det, tror du skal vente på den utgaven som kommer i slutten av februar. Lenke til kommentar
jonia Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Snakket med logitech på telefonen for moro skyld. De har hørt om problemet, og sa at de hadde fått tilbakemelding på en serie som hadde bakgrunnsstøy. De mente at dette ikke var et generelt problem, og sa at de nye modellene ikke hadde noe bakgrunnsstøy. Hva som er korrekt er selvsagt vanskelig å si. Snakket også med PSdata som selger systemet. De hadde ikke hørt noe om dette og heller ikke fått noen tilbakemeldinger på det. Hva skal jeg tro på? Kanskje de nye modellene ikke har dette problemet, men hvordan kan jeg vite det. Kjipt å kjøpe et system som har bakgrunnsstøy som irriterer. Og ikke alltid like greit å bytte det dersom det kjøpes via internett. Finnes det noen leverandører som har systemet stående framme i butikken? mvh Jonia Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har anlegget og det er definitivt støy på det, nok til at jeg skrur det av når det ikke er i bruk. Jeg bruker det også på samme måte som deg - som et hjemmekino anlegg og ikke som pc høytalere. Svjv finnes det minst 2 versjoner på markedet de har forskjellig "rom" versjon, min som det er støy på har versjon 1.0.3 - men det finnes anlegg som har versjon 1.1 om disse er støyfrie vet jeg ikke, er i dialog med logitech nå For å finne hvilke rom versjon man har skrur man av anlegget på pod'en også trykker man og holder inne "input" og "settings" knappen. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei Du finner omtale av Z680 med flere hos Toms Hardwareguide, her: http://www6.tomshardware.com/video/20030108/index.html -P- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå