ksvens1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Idag ettermiddag og nå, har jeg null dekning på min N95. Jeg har skrudd av og på gjentatte ganger og tatt ut og inn simkort, men ingenting skjer. Noen som vet om dette er ett kjent problem? Har jeg eks fått tull med antenna på mobilen eller no? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 ser ut til det er simkortet som er ødelagt, for er dekning med ett annet Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvilket fysisk nett er det SIM-kortet tilhører? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Telenor, men de har visst hatt litt trøbbel tror jeg, dt ordnet seg til slutt igår Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Trøbbel med en sender tenker jeg Husker første året jeg bodde i Oslo. Bodde et stykke opp fra Holmenkollen. Hver gang det lynte var jeg uten mobildekning i et døgn Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Hehe, kjipt.. Bor ved nordstrand jeg, men det er i orden nå ihvertfall. Bodde i Oslo? Flytta og? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Bor fortsatt i Oslo Men har "bare" bodd her siden 99. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå