jpsalvesen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 14mm,1/125sek, f/8, ISO400 Nok et forsøk på å fange vakre omgivelser, håper denne faller i smak. Tatt i kraftig vind, med polafilter - og såklart skrudd på i lightroom. Feeback? Lenke til kommentar
vlt Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hmm, usikker her. Blir liksom litt flatt og rett på - jeg vet ikke helt hvor jeg skal feste blikket. Gjerdet og veien virker forstyrrende. Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Med polafilter får du en flott farge på himmelen, men jeg syns bildet blir litt rotete. Jeg vet at det gule på trærne er løv, men jeg klarer ikke å oppfatte det som noe annet en gulfarge. Det kommer ikke tydelig nok frem. Det eneste som virker tydelig for meg er himmelen, den likte jeg. Den veien som vlt refererer til, så jeg faktisk ikke med engang. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Takk til begge to! Jeg skal ikke late som om jeg kjører noen hard komposisjon, men det er 1/3 blå himmel, 1/3 gul skog og 1/3 bakke. Men jeg tror det er for mye detaljer, så det drukner.. Og: Jeg ser at bildet mitt er utrolig vassent gjennom firefox på mac i forhold til gjennom safari, preview og lightroom (samme filen, ja). Noen som vet hvorfor? Endret 20. september 2007 av jpsalvesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå