Momo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hepp, var på PKK for 2-3 måneder siden, og da byttet de bl.a vaiere til håndbrekket. Regner med at dette var noe de måtte gjøre fordi det var lang vandring på håndbrekket. I dag hadde jeg bruk for håndbrekket i en bratt (/) bakke. Den tar ikke noe særlig før brekket står rett opp, og da er det ikke nok til å holde bilen igjen over 4-5% stigning. Skal jeg stramme det eller er dette bare mekonomen som har gjort slett jobb og vil tjene mer penger på at jeg må komme inn igjen. Han på mekonomen mente det kunne være calippere? Har jeg dette? Bilen har tromler bak. Kan jeg stramme brekket selv? Er det inni ved håndbrekket, eller under bilen, noen som vet? Mo Mo Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vi strammet brekket pa HiAce'en var. Det var under bilen. Men det var noe med bremsen pa den ene siden som var gaen, sa det var det som gjorde at den ikke holdt, og ikke at vaieren var slakk. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nye vaiere og bremsepakke bak vil strekke og slite seg litt til i begynnelsen.. Tror du må under bilen og justere brekket, men jeg ville lagt etter bånda bak først. Lenke til kommentar
Momo Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Nye vaiere og bremsepakke bak vil strekke og slite seg litt til i begynnelsen.. Tror du må under bilen og justere brekket, men jeg ville lagt etter bånda bak først. 9538122[/snapback] Lagt etter bånda? Er usikker på hva du mener her... Oppklaring? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har du tromler bak har du ikke calipere der. Da har du en bremsesylinder, men det har ikke noe med håndbrekket å gjøre. Det kan hende det er bare selvjustering og ingen manuell justering på brekket. Selvjusterer er noe dritt, da de bare setter seg fast. Muligens kan det være for slitte bremseband og eller tromler og. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg strammer håndbrekket på min bil ved å ta ut askebegeret som er bak håndbrekket Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg strammer håndbrekket på min bil ved å ta ut askebegeret som er bak håndbrekket 9548173[/snapback] volvo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå