Kakebakelate Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) GO7200 scorer 674 i 3dmark06, mens 8400 oppnår hele 1266 som det laveste. (gjennomsnittet er 1456) Hvor mye dedikert ram er det på 8400 korte som ble brukt i testen, det er bare 128 på hp maskinen, men de fleste kortenene kommer med 256. 9574358[/snapback] Det står max 256 MB, så slik jeg forstår det er det testet med de forskjellige modellene. Nå kjenner jo ikke jeg hele saken, men hvis den har vært inne 3 ganger før og hver reparasjon har tatt 3-4 uker, altså at maskinen har tilbrakt 25-30% av tiden du har eid den på et verksted så burde du jo få heve kjøpet, men som sagt butikken kan nekte hvis ikke en feil er vesentlig eller liknende og du må ta saken med forbrukerombudet og da tar saken fort noen måneder. Det beste er jo å prøve og løse dette dere imellom. 9574533[/snapback] Den har vært på reprasjon i ca 3-4 månder på et år. noen av feilene vil jeg kalle vesentlig, at eks: wifi kortet forsvinner, batterie ryker og lydmodulen måtte byttes. kan også nevne at jeg fikk mail fra hp i dag, der de ba meg sende inn PC-en pga varmeproblemene. Edit: så det var bare tull det med forbrukerombudet eller? Endret 25. september 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Ville bare si at jeg fikk hevet kjøpet i dag. Snakket med en annen person i butikken enn sistgang. Tusen takk for alle svar som jeg har fått her. Med vennlig Hilsen Runar Bruun Sivertsen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fint at det ordnet seg. Selv etter enda en mail og en telefonsamtale greide de ikke å sende meg rapportene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå