Gå til innhold

Incrysis deler ut GRATIS Crysis keys NÅ!

Anbefalte innlegg

Hi all,

Keys are being distributed today. If you were accepted, you will receive an email with a promo code and invite link.

If you don't receive an email in the next 24  hours and are ABSOLUTELY SURE you deserve one (you have a decent post count, or have made some contribution to the community) please email me (Label your email: "I didn't receive a Beta Key". Be sure to check your spam folder also. If you belong to another community, please contact your site admin.

IMPORTANT: If you have already received a key through a VIP invite or through one the IGN batches and receive an invite through the inCrysis program, please DO NOT activate that key NOR send it off to someone else. Please forward your invite back to me so I can distribute this to someone else.

We had an enormous response to our pre-registration. In fact we received over 35,000 registrations! Unfortunately we simply do not have anywhere near enough keys for everyone. Sorry if you didn't get accepted! I may have a few more to give away.

A huge thanks to everyone who was involved in making this possible for the community!

Hopefully I will have a chance to download the beta myself this weekend smile... may see a few of you online!

Expect some very cool news for the inCrysis Community Party soon!!

Noen som har meldt seg på incrysis sin beta test? De har begynt å dele ut keys nå. For de som ikke har meldt seg på, er det for seint.

Håper på å få, men ser ut som dem går etter innlegg på forumet dems, så jeg har ikke så mye sjangs..Noen som har fått enda? De sier ihvertfall at de som får, bør få det innen 24 timer :)

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Damit!

No blei eg sur!

Ok, må bare tenke positivt, er jo bare 5 dager igjen.

Tenk postivt, tenk positivt. Nei det går ikkje! Må ha det no!

Nei huff, Crysis må vere et av de spillene eg har gledet meg mest til.

Håper demoen blir knall!

Lenke til kommentar
Damit!

No blei eg sur!

Håper demoen blir knall!

9537928[/snapback]

Vel du kan jo trøste deg med at selv om du hadde registrert deg, er det minimal sjangse for å få key..single player demoen blir nok bedre uannsett, da kan vi vel teste det på ultra high, håper jeg ;)

Lenke til kommentar
Damit!

No blei eg sur!

Håper demoen blir knall!

9537928[/snapback]

Vel du kan jo trøste deg med at selv om du hadde registrert deg, er det minimal sjangse for å få key..single player demoen blir nok bedre uannsett, da kan vi vel teste det på ultra high, håper jeg ;)

9538049[/snapback]

Tror ikke du kan spille på Ultra high uansett. Isåfall så må det bli mye bedre ytelse enn hva det er på betaen. Håper ikke jeg bryter noen regler å si dette. Og ja jeg er med på betaen.

Lenke til kommentar
Damit!

No blei eg sur!

Håper demoen blir knall!

9537928[/snapback]

9538049[/snapback]

Tror ikke du kan spille på Ultra high uansett. Isåfall så må det bli mye bedre ytelse enn hva det er på betaen. Håper ikke jeg bryter noen regler å si dette. Og ja jeg er med på betaen.

9544594[/snapback]

Å joda, tror vi vil merke forskjell fra beta til demo. Har gjort det mange ganger før, f.eks i World in Conflict.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...