Megnus Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Trenger tilgang til CMD på en pc med begrenset tilgang (vista) for å kunne utsette aktiveringen. Hvor ligger den filen? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 %systemroot%\WINDOWS\system32\cmd.exe Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Start -> Kjør -> CMD Ok? Er det ikke så simpelt i Vista? Ps: Kjøp nå vista vis du bruker det. Jeg kjøre alltid programmvaren vis jeg skal bruke den hyppig. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Det går ikke å velge programmer på samme måte når den er begrenset etter 30 dagers trial. Men om man lagrer noe i IE så kan man velge plassering og åpne programmer derifra. (det er forresten ikke ulovelig å utsette aktiveringen tror jeg) Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Fikk kjørt en rearm, men det fungerte ikke. Så det er ikke så nøye likavel. Takk for hjelp alec1 Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Fikk kjørt en rearm, men det fungerte ikke. Så det er ikke så nøye likavel. Takk for hjelp alec1 9537926[/snapback] Du må kjøre cmd som administrator, ellers funker det ikke. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 gjorde det men når jeg startet maskinen og logget inn på brukeren etterpå, så kom det bare en feilmelding Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Trenger tilgang til CMD på en pc med begrenset tilgang (vista) for å kunne utsette aktiveringen. Hvor ligger den filen? 9537701[/snapback] Beklager at jeg er litt off topic, men...: Hvorfor vil du utsette aktiveringen hvis du har en lovlig versjon av Vista? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 hva om jeg bare vil "prøve" vista en liten stund før jeg kjøper det xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 ja.... bare å prøve det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå