Ni kon Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Mener Mister oivind_dahle. Han tenker vist veldig mye over hvordan alle andre ser ut. Han er tydelivis mer redd for å ende opp med en lubben dame, enn med hunden resten av livet 9541854[/snapback] Heller singel enn å ende opp med et vrak Dessuten er singel livet langt mer å foretrekke enn et liv i fangenskap Livet er et fruktfat, og for egen del ønsker jeg ikke sitte å suge på den samme tørre drua resten av livet .) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så lenge de unnskyldningene funker for deg så.... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mener Mister oivind_dahle. Han tenker vist veldig mye over hvordan alle andre ser ut. Han er tydelivis mer redd for å ende opp med en lubben dame, enn med hunden resten av livet 9541854[/snapback] Heller singel enn å ende opp med et vrak Dessuten er singel livet langt mer å foretrekke enn et liv i fangenskap Livet er et fruktfat, og for egen del ønsker jeg ikke sitte å suge på den samme tørre drua resten av livet .) 9542072[/snapback] Det gjelder å finne noen som verdsetter frihet like mye som deg selv, da kan det bli fint i forholdet. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kvinner er vakre fra de fødes til de dør! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Det finnes damer som er utrolig pen mens de er hele 40 år, og det finnes vrak der tyngdekraften tok i ved alderen på rundt 30. Så det kommer an på personen(og kirurgi), det er ingen fast grense. Endret 21. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kvinner er vakre fra de fødes til de dør! 9544253[/snapback] Å please, du kan ikke ha sett mye av verden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Kvinner er vakre fra de fødes til de dør! 9544253[/snapback] Å please, du kan ikke ha sett mye av verden. 9545860[/snapback] Så jævlig bra at det var en jente som sa det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 =D Slike politisk korrekte kommentarer vil vi ikke ha noe av her. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Å please, du kan ikke ha sett mye av verden. 9545860[/snapback] Kanskje jeg ser mer enn deg, når det kommer til hva som er vakkert!?! Skjønnhet stikker litt dypere enn du tydeligvis er klar over! Det er forskjell på å være pen og vakker! Kvinner er vakre skapninger, uansett hvor gammel de er, selv om de ikke er så pen som de var da de var yngre. Så, please, respekter min mening! =D Slike politisk korrekte kommentarer vil vi ikke ha noe av her. 9546790[/snapback] Nei, damer ramler fra hverandre og blir stygge når de fyller 22 år! Fornøyd? Endret 22. september 2007 av LiamH Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Klart jeg ikke er fornøyd, verden hadde vært bedre om din lille fairy tale stemte. Dessverre er det slik at jenter ikke er hotte som 3-åringer, ei heller som 70-åringer. Slike løse påstander er jo det motsatte av det vi er ute etter i denne tråden, nemlig konkrete og ærlige svar. "Jesus elsker alle barna" passer ikke på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva har gerhardt og barna med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 "Kvinner er vakre fra de fødes til de dør!" Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg minner guttene på de to viktigste punktene ved valg av dame: 1: Hvordan hun ser ut uten sminke. 2: Hvordan moren ser ut. Jeg vil vel tro at de fleste kvinner har et kroppslig toppunkt på ca 20 år. Hvor raskt det daler ned derfra er litt opp til dem. Riktig nok har en del kvinner trekk som kanskje ikke "modner" en stund senere. Endret 22. september 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Klart jeg ikke er fornøyd, verden hadde vært bedre om din lille fairy tale stemte. Dessverre er det slik at jenter ikke er hotte som 3-åringer, ei heller som 70-åringer. Slike løse påstander er jo det motsatte av det vi er ute etter i denne tråden, nemlig konkrete og ærlige svar. "Jesus elsker alle barna" passer ikke på diskusjon.no. 9547057[/snapback] Jeg skjønner godt at du har over 11.000 innlegg, for makan til kverulant har jeg sjelden vært borti! 3-åringer som er hotte? Hva er det du snakker om? Les mitt forrige innlegg, så får du svar! Hint: Det er forskjell på å være pen og vakker! Mitt svar: "Kvinner er vakre fra de fødes til de dør" var det eneste jeg ønsket å svare på OT's ganske banale spørsmål "Når forfaller kvinner"... Det vi liksom skal gjøre er å finne en viss alder og da ramler kvinner sammen!?! Latterlig! Jeg synes sjelden at kvinner "forfaller". Jeg synes de modnes og det betyr mer enn bare rynker etc. Det betyr at de blir mer erfarne, mer reflekterte og litt "dypere" enn det jenter har en tendens til å være. Jeg har bestandig falt for moren istedet for datteren, så i mine øyne stemmer det ikke at kvinner "forfaller", tvert imot! Jeg vil heller ha en kvinner på 40 med noen rynker og livserfaring, enn en jente på 20 som nesten ikke vet opp/ned på seg selv! Mitt utsagn var ikke ment som en antydning til at 3 årige jenter er hotte (noe du tydeligvis ikke forsto, men selvfølgelig begynte å kverulere på), men heller en antydning om at kvinner ikke "forfaller" når de blir eldre! Om noen forfaller, enten de er kvinner eller menn, så er det en regel som bestemmes av livstil, ikke kjønn! Hvis det å bli eldre betyr å "forfalle", så er visst det korrekte svaret 25 år! Da slutter kroppen å fornye celler etc. som gjør at kroppen begynner å "forfalle", hvis jeg ikke husker feil, men hvis dette hadde stemt slik som denne tråden antyder, så hadde alle sett ut som myrtroll etter 40 år. Når jeg ser en eldre kvinne, så er det nettopp denne "forfallingen" som forteller meg at hun er mer moden og reflektert enn de 20-åringene som denne tråden skal fremstille som de "vakre". Nettopp derfor synes jeg at kvinner er mer vakre når de er eldre og at de ikke forfaller, tvert imot! Jeg synes kvinner er vakre hele livet, uansett hva du måtte mene om det og vær så snill å slutt med å kommandere og rette på hva andre skal skrive på dette forumet! Vær gjerne uenig, men ikke dikter hva jeg skal skrive og fremstå som et orakel på denne nettsiden! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg synes kvinner er vakre hele livet, uansett hva du måtte mene om det og vær så snill å slutt med å kommandere og rette på hva andre skal skrive på dette forumet! Vær gjerne uenig, men ikke dikter hva jeg skal skrive og fremstå som et orakel på denne nettsiden! 9548262[/snapback] Jeg kan da ikke noe for at jeg har rett hele tiden. Om kvinner treffer en viss alder og forfaller? Så klart. Trenger du et eksempel så kan du se på samtlige kvinner noensinne. Alle kvinner har en alder hvor de så best ut, og hvis det viser seg at en stor del av kvinner ser best ut i ca samme alder, så kan man trygt påstå at en del kvinner forfaller ved en viss alder. Det politisk korrekte "alle er vakre"-opplegget ditt er så utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 1: Hvordan hun ser ut uten sminke. Enormt viktig, har blitt sjokkert over et par jenter som har brukt mye sminke hver eneste gang jeg har sett de, og når jeg uheldigvis ser de uten sminke så blir jeg faktisk skremt. Jenter burde ikke bruke for mye sminke, skumle saker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg minner guttene på de to viktigste punktene ved valg av dame: 1: Hvordan hun ser ut uten sminke. 2: Hvordan moren ser ut. Jeg vil vel tro at de fleste kvinner har et kroppslig toppunkt på ca 20 år. Hvor raskt det daler ned derfra er litt opp til dem. Riktig nok har en del kvinner trekk som kanskje ikke "modner" en stund senere. 9547881[/snapback] Ja, definitivt de to viktigste punktene.... Det påståes det er dumt med "utseendemoralister", men det er ikke akkurat mindre tåplig med "det aller viktigste punktet ved valg av kvinne er utseende" heller. Men for all del, blir vel lettere for de som prioriterer andre ting høyere om "konkurrentene" har den slags prioriteringer. AtW Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg kan da ikke noe for at jeg har rett hele tiden. Om kvinner treffer en viss alder og forfaller? Så klart. Trenger du et eksempel så kan du se på samtlige kvinner noensinne. Alle kvinner har en alder hvor de så best ut, og hvis det viser seg at en stor del av kvinner ser best ut i ca samme alder, så kan man trygt påstå at en del kvinner forfaller ved en viss alder. Det politisk korrekte "alle er vakre"-opplegget ditt er så utrolig kjedelig. 9548445[/snapback] Som jeg sa, men som du med din arrogante holdning sjelden får med deg siden du kun er ute etter å "parkere folk" i diskusjoner, så er jeg ikke "politisk korrekt", det er min mening jeg ytrer! Jeg liker eldre kvinner og finner de mer attraktive enn unge jenter på 20 år! Derfor, selv om ikke det stemmer med din kjepphøye tanker om deg selv og din meninger, så finner jeg kvinner mer attraktive når de er eldre, sikkert på et stadie der du vil si at de har "forfalt". Hvem er du til å bestemme når noe ser best ut? Hva som er vakkert er opp til hver enkelt å bedømme og det er ofte på svært forskjellige grunnlag! Mange ser penere ut når de er 18 år enn når de er 40 år, men for andre er det omvendt! Jeg forbinder det at de ser eldre ut med visdom og erfaring, noe jeg finner attraktiv, mens du kanskje kun ser rynker og litt heng i puppene (forfall). Betyr det at din tolking er korrekt? Ikke en gang i nærheten! Unge jenter (18 - 25 år) slipper ofte unna på utseende og kan sees på som vakker, mens kvinner som er litt eldre har kommet inn i prosessen med at de får unger og tyngdekraften begynner å slå inn, selv om dette styres mer av livstil. Likevel, så tillegger de seg flere egenskaper etterhvert og de bli mer modne. Dette overlapper disse kroppslige "forfallene", hvis de i det hele tatt vises. Derfor er en attraktiv kvinne på 40, mye mer spennende og vakker enn en jente på 20. Den dagen du blir gammel nok til å komme på f.eks. 10 års-reunion for videregående eller ungdomsskolen, så vil du nok få deg et lite sjokk over hvordan enkelte ser like bra ut, andre har tapt seg og andre har blomstret. Det er ikke noe fasitsvar på dette, selv om du prøver med dine "regnestykker". Derfor, så tenker jeg at til å alltid ha rett (eller tror du har det), så tar du jævlig feil her! Det er ikke noe fasitsvar på dette, selv om du tror du har funnet det ut og skulle du ha en mening, så går det på din personlige smak, ikke allmen viten! Du ser tydeligvis kun på pupper og lår, jeg ser etter litt andre ting og personen som en helhet. Det betyr ikke at alle kvinner er pene, selv om de har en vakker personlighet, men det å se for seg noe attraktivt er også veldig subjektivt og noe alder ikke trenger å ha noe med å gjøre. Jeg synes ikke kvinner forfaller, jeg ser helles at de eldres og modnes, noe som jeg, i motsetning til deg, ikke ser på som at de ramler sammen og de tingene som det å eldres fører med seg, synes jeg gjør kvinner mer attraktiv. Jeg synes en attraktiv jente på 20 ofte er vakker, men på en annen måte og ofte mindre enn en voksen, attraktiv kvinne på 40 år, selv om du kanskje vil si at hun på 40 år har "forfalt". For å fatte meg i korthet og oppsummere litt, så synes jeg ikke kvinner forfaller og de som gjør det har ofte sin livstil å takke, ikke alderen. Jeg ser på aldringen som noe positivt, i motsetning til deg, selv om jeg sjelden finner en dame på 80 år seksuelt tiltrekkende, så er de ofte (med mindre de er dement) de mest reflekterte, smarte og fantastiske kvinnene du noen gang blir å møte, noe som gjør dem vakre! En dame på 80 år skal ikke se ut som en sex-bombe, men hun kan fortsatt være en pen og vakker dame på 80 år, selv om hun er blitt gammel. Med andre ord, så legger vi vekt på forskjellige ting, når vi blir spurt dette spørsmålet! Hvis du virkelig ikke skjønner hva jeg mener, så la det gå forbi i stillhet. Er du uenig, så kom gjerne med meninger om det, men spar meg for alle de usaklige retningslinjene du tror du er innhaver av eller finn noen andre som kan gi deg akkurat de svarene du vil ha slik at du blir tilstrekkelig underholdt og de er verdig dine fantastiske meninger tilbake. For min del, så er det kveruleringen din, holdningen din og ditt behov for å ALLTID ha rett, er det som begynner å bli utrolig kjedelig og ganske latterlig! Evnen til å reflektere og å være "korrekt" i diskusjoner måles ikke i antall innlegg på diskusjon.no! Jekk deg ned og aksepter at noen tenker annerledes enn deg, uten at du bestandig skal inn å slå ned på det og vri det til din måte å tenke på! Lenke til kommentar
Harry_Bosch Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Når en kvinne forfaller er synes jeg er veldig forskjellig. Noen kvinner forfaller som 18 åringer, mens andre holder seg flotte og vakre nesten hele livet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Vel, LiamH, jeg er ganske sikker på at denne tråden handler bare om forfall i forhold til et konvensjonelt skjønnhetsideal, og i den forstand er ikke 50 år gamle rynkefjes det spøtt vakre uansett hvor mye livserfaring som befinner seg under pannebrasken. Da har man i grunnen rett når man sier at du kan gå et annet sted med versjonen din, den er ikke gangbar her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg