Foxteren Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Min mor var å skulle kjøpe seg et Canon Digital Ixus 75 til 1999,- i dag. Jeg var enig i at dette kunne være et godt valg siden jeg har sett det får grei kritikk. Hun kom da selvfølgelig hjem med et Sony Cybershot DSC - W85 etter at han i butikken hadde blant annet sagt det var bedre optikk på dette kameraet. Så det sto Carl Zeiss på kameraet... men det gjør det jo også på mobiltelefoner. Har funnet lite om dette kameraet i norge så jeg rekner med det er en slik modell som er tatt inn fra utlandet som har et annet modell navn her. Var dette et greit valg? Noen som har noe om dette kameraet? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Flere elkjeder trekker kunder med kjempetilbud på populære modeller... så gode tilbud at de faktisk taper penger på å selge det aktuelle kamera til denne prisen. Når de så har fått "lurt" kunden inn i butikken, så prøver de å selge et annet kamera, som de faktisk tjener penger på. Hvilket som er best av disse to, skal jeg ikke påstå at jeg vet (Sonyprodusert Carl Zeiss og Canon er omtrent likeverdige), men det er en kjent metode du har blitt utsatt for der. Jeg vil anbefale å gå tilbake og kreve å få det byttet... ellers oppmuntrer det bare til lignende "svindel" i fremtiden for de aktuelle kjedene. Endret 21. september 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå