Dragoncrest Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er det mange her som skal til Spaceworld i Trondheim? Selv drar jeg nok like greit på Elkjøp dagen etter, har forelesning kl 8 på onsdag så det hadde ikke blitt så mye spilling i løpet av natten uansett. 9567990[/snapback] Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent.Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3. 9572658[/snapback] Nei, blir ikke at jeg kjøper det på spaceworld alikavell , tar det på elkjøp eller lefdal , sia jeg oppdaget at det går for 399kr der. 9572686[/snapback] Hos Spiderman så får du 100 kroner pluss Halo 3 (regular edition) hvis du bytter inn 2 spill (dette med forbehold at de plutselig ikke får andre beskjeder fra hovedkontoret). De ville ikke gjøre det i natt på lanseringen, men tilbudet gjelder i morgen, det er også noe forbehold med tanke på hvilke spill, men har du med noen spill som ikke er fra lansering så skal man være trygg. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er det mange her som skal til Spaceworld i Trondheim? Selv drar jeg nok like greit på Elkjøp dagen etter, har forelesning kl 8 på onsdag så det hadde ikke blitt så mye spilling i løpet av natten uansett. 9567990[/snapback] Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent.Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3. 9572658[/snapback] Nei, blir ikke at jeg kjøper det på spaceworld alikavell , tar det på elkjøp eller lefdal , sia jeg oppdaget at det går for 399kr der. 9572686[/snapback] Seriøst?! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Crazy launch i New York da - sjekk de Halo-dekorerte/inspirerte bilene og firhjulingene et minutt ute i klippet http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/E87B628A-...elease001hi.asx Blir vel neppe helt det samme nivået her hjemme, men litt ekstra goodies til de som køer opp ved midnatt blir det nok. 9572557[/snapback] Forbanna H%"#vette, den ble spilt av i Winampen og fjernet hele playlisten min.. GAAH Men ganske sykt for det.. Lurer på om butikker her blir utsolgt for dette spillet egentlig.. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 EB Games ved Lagunen i Bergen har nattåpent, natt til 26. September. Skal ned der den 25. September, litt før midnatt, for å hente Halo3 eksemplaret mitt. Det kommer til å bli en LANG! natt 9539302[/snapback] Da er vi to! snakkes der nede ikveld da Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Seriøst?! 9572768[/snapback] Ja så det i tilbudsavisene deres , står også forøverig på deres hjemmesider. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...okAAAEOPaYcHzyT http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rMAAAEOXqE03xii Noen her inne som vet ca. pris på limited edt. hos elkjøp eller lefdal ? Tror ikke jeg kommer til å få sove i natt... Spenningen blir for stor Endret 25. september 2007 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen som vet hva Game/Spider man skal ha for spillet? Fristende å vente til imorgen og kjøpe på elkjøp, men faen... må spille det i natt.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Noen som vet hvor lenge spaceworld butikken i byen(storgata heter det vel?) vil holde åpent etter 00.00? slik jeg har forstått det skal de ha åpent fra 21.00 og utover til? og når klokka slår 00.01 så kan man kjøpe halo 3? og disse konkurransene jeg har hørt rykter om der, når vil de starte? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er også veldig nysgjerrig på pris hos Spaceworld og Spider-man i Trondheim? Sparer jeg 1-200 kroner me å vente til Elkjøp åpner imorn blir vel det planen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Spaceworld.no opererer med en pris på 519,- så du kan nok forvente at du kommer til å spare minst en lapp. Endret 25. september 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
robstr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ingen som har noe info om game i tromsø? hadde vært veldig greit vist de hadde åpent Lenke til kommentar
chouse Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisann, Denne blir litt OT, men dette var første treff da jeg googlet 'game spiderman' og huket av for norske treff. ... Noen som kan gi meg link til hjemmesiden til Spiderman, eller som kanskje nå går under GAME? (Nei, jeg snakker ikke om Marvel's Spiderman, men Spiderman, den Norske spill-foretninga.) Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Whitemist Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Heisann, Denne blir litt OT, men dette var første treff da jeg googlet 'game spiderman' og huket av for norske treff. ... Noen som kan gi meg link til hjemmesiden til Spiderman, eller som kanskje nå går under GAME? (Nei, jeg snakker ikke om Marvel's Spiderman, men Spiderman, den Norske spill-foretninga.) Takk på forhånd! Britiske GAME har kjøpt opp Spiderman, men de har foreløpig ingen norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvis du går på Spiderman.no, blir du sendt videre til en medling om at deres sider er under konstruksjon. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet om det er noen butikker i Trondheim som skal ha natt åpent? Spaceworld torget.. skal springe inn først å si at jeg kjøper hele lageret.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Greit nok at jeg er trøtt nå, jeg leste innlegget ditt en del ganger, men du vet spillet er ute? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vet om det er noen butikker i Trondheim som skal ha natt åpent? Spaceworld torget.. skal springe inn først å si at jeg kjøper hele lageret.. Spillet har vært ute i over 5 uker vet du..? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Denne ble bare tåpelig. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg