Gå til innhold

(Halo 3) Butikker med midnight launch?

Ujin

Anbefalte innlegg

Er det mange her som skal til Spaceworld i Trondheim?

Selv drar jeg nok like greit på Elkjøp dagen etter, har forelesning kl 8 på onsdag så det hadde ikke blitt så mye spilling i løpet av natten uansett.

9567990[/snapback]

Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent.

Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3.

9572658[/snapback]

Nei, blir ikke at jeg kjøper det på spaceworld alikavell , tar det på elkjøp eller lefdal , sia jeg oppdaget at det går for 399kr der.

9572686[/snapback]

Hos Spiderman så får du 100 kroner pluss Halo 3 (regular edition) hvis du bytter inn 2 spill (dette med forbehold at de plutselig ikke får andre beskjeder fra hovedkontoret).

De ville ikke gjøre det i natt på lanseringen, men tilbudet gjelder i morgen, det er også noe forbehold med tanke på hvilke spill, men har du med noen spill som ikke er fra lansering så skal man være trygg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mange her som skal til Spaceworld i Trondheim?

Selv drar jeg nok like greit på Elkjøp dagen etter, har forelesning kl 8 på onsdag så det hadde ikke blitt så mye spilling i løpet av natten uansett.

9567990[/snapback]

Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent.

Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3.

9572658[/snapback]

Nei, blir ikke at jeg kjøper det på spaceworld alikavell , tar det på elkjøp eller lefdal , sia jeg oppdaget at det går for 399kr der.

9572686[/snapback]

Seriøst?! :dribble:

Lenke til kommentar
Crazy launch i New York da - sjekk de Halo-dekorerte/inspirerte bilene og firhjulingene et minutt ute i klippet  :dribble:

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/E87B628A-...elease001hi.asx

Blir vel neppe helt det samme nivået her hjemme, men litt ekstra goodies til de som køer opp ved midnatt blir det nok.

9572557[/snapback]

Forbanna H%"#vette, den ble spilt av i Winampen og fjernet hele playlisten min.. :( GAAH

Men ganske sykt for det.. :p Lurer på om butikker her blir utsolgt for dette spillet egentlig..

Lenke til kommentar
Seriøst?! :dribble:

9572768[/snapback]

Ja så det i tilbudsavisene deres , står også forøverig på deres hjemmesider.

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...okAAAEOPaYcHzyT

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rMAAAEOXqE03xii

Noen her inne som vet ca. pris på limited edt. hos elkjøp eller lefdal ?

Tror ikke jeg kommer til å få sove i natt... Spenningen blir for stor :D

Endret av Kenny_NOR
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lenge spaceworld butikken i byen(storgata heter det vel?) vil holde åpent etter 00.00? slik jeg har forstått det skal de ha åpent fra 21.00 og utover til? og når klokka slår 00.01 så kan man kjøpe halo 3? og disse konkurransene jeg har hørt rykter om der, når vil de starte?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heisann,

Denne blir litt OT, men dette var første treff da jeg googlet 'game spiderman' og huket av for norske treff.

... Noen som kan gi meg link til hjemmesiden til Spiderman, eller som kanskje nå går under GAME? (Nei, jeg snakker ikke om Marvel's Spiderman, men Spiderman, den Norske spill-foretninga.)

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Heisann,

Denne blir litt OT, men dette var første treff da jeg googlet 'game spiderman' og huket av for norske treff.

... Noen som kan gi meg link til hjemmesiden til Spiderman, eller som kanskje nå går under GAME? (Nei, jeg snakker ikke om Marvel's Spiderman, men Spiderman, den Norske spill-foretninga.)

Takk på forhånd! :)

Britiske GAME har kjøpt opp Spiderman, men de har foreløpig ingen norsk nettbutikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...