Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvis jeg finner en kar med Julian til fornavn og noe på R til etternavn som tar den jobben før meg har han ikke tenner igjen! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Skjønner ikke helt poenget med å jobbe i en spillsjappe så sant man ikke er arbeidsløs for lønna er ikke til å skryte av og man for heller ikke lov til å ta med spill hjem før release for å teste disse. Noen som har hørt om noen butikker i Mosseområdet som skal ha nattåpent . ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fordi jeg er veldig spillinteressert, har ikke jobb og kan tenke meg og jobbe i en. Problemer med det? Men nå er det bare snakk om dager igjen til min Legendary Edition dumper ned i postkassa Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Bra nok grunn til å jobbe i en spillbutikk det Kunne selv tenkt meg å jobbe på en spillbutikk, men nå har det seg sånn at jeg nettopp har fått meg jobb i en annen "bransje". Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Spaceworld i storgata har åpent natten. Stort banner over butikken. Andre som synes det er litt lættis at det blir så Texas før Halo 3? Føler liksom at ejg er en del av det gode Halo selskap Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) EB Games ved Lagunen i Bergen har nattåpent, natt til 26. September. Skal ned der den 25. September, litt før midnatt, for å hente Halo3 eksemplaret mitt. Det kommer til å bli en LANG! natt 9539302[/snapback] Der kom infoen jeg venta paa! Kansje litt mye aa spOrre om men vet du(eller andre) om de evt. vil ha CE/LE som ikke enda er forhAndsbestilt? Takker igjen for svar! jeg kommer! 9542941[/snapback] Det vet jeg faktisk ikke.. Jeg benyttet meg av SPILL-BYTTE handelen for Halo 3 (Byttet 3 bedritne spill, til en verdi av ca. 200 kr.. For Halo3).. Men det er vel egentlig ikke verre enn å ta en telefon til de på Mandag å forhøre deg. Endret 22. september 2007 av SAS1984 Lenke til kommentar
zeox Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ingen som vet om en mulig plass i fredrikstad/sarpsborg/halden område som holder nattåpent? skal kjøre litt rundt i morra og se etter Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Forhåndbestilte Halo 3 på Game, benyttet bytte dealen deres (2 spill(Oblivion og Fightnight) = Halo 3 og en hundrelapp i lomma) Hakket fetere deal enn på EB Games Endret 24. september 2007 av Hoa_Hottentott Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ingen nattåpne butikker i Stavnager på Tirsdag?? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er det mange her som skal til Spaceworld i Trondheim? Selv drar jeg nok like greit på Elkjøp dagen etter, har forelesning kl 8 på onsdag så det hadde ikke blitt så mye spilling i løpet av natten uansett. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Japp, da skal den være i salg (skal den ikke)? Eller bare jeg som har misforstått nedtelleren? http://www.halo3countdown.com/ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hmm... nedtur? Bilde fra nedtelleren, ikke spoiler egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Den nedtelleren bruker bare klokken på PC-en din, som nettopp tippet over midnatt. Offisell release er den 25 i usa, og det er ennå noen timer til midnatt på østkysten av usa. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er i salg nå ja. Vi i Norge må vente til i morgen for den europeiske releasen da... Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Holy crap - galskap! (nesten) Live fra Times Square: http://www.xbox.com/en-US/games/h/halo3/la...newyorkcity.htm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Haha, jeg har faktisk kjøpt min versjon av Windows Vista på den Best Buy sjappa, go me, etc. Spillet har vel vært ute i to timer der borte nå, antar det er mange sykemeldinger o.l ute å går i dag Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Spiderman i Bergen skal visstnok holde midnattsåpent! Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 noen som vet prisen på spaceworld? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Crazy launch i New York da - sjekk de Halo-dekorerte/inspirerte bilene og firhjulingene et minutt ute i klippet http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/E87B628A-...elease001hi.asx Blir vel neppe helt det samme nivået her hjemme, men litt ekstra goodies til de som køer opp ved midnatt blir det nok. Endret 25. september 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Spaceworld ved Torvet. De åpner klokken 2100, og holder åpent utover natten. 9543193[/snapback] Åhhh nice :!: Takker for infoen der. I'll be there, first in line. Bra det ikke er forelesning på onsdager. 9543659[/snapback] Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent. Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er det mange her som skal til Spaceworld i Trondheim? Selv drar jeg nok like greit på Elkjøp dagen etter, har forelesning kl 8 på onsdag så det hadde ikke blitt så mye spilling i løpet av natten uansett. 9567990[/snapback] Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent. Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3. 9572658[/snapback] Nei, blir ikke at jeg kjøper det på spaceworld alikavell , tar det på elkjøp eller lefdal , sia jeg oppdaget at det går for 399kr der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg