Gå til innhold

(Halo 3) Butikker med midnight launch?

Ujin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EB Games ved Lagunen i Bergen har nattåpent, natt til 26. September.

Skal ned der den 25. September, litt før midnatt, for å hente Halo3 eksemplaret mitt. Det kommer til å bli en LANG! natt ;)

9539302[/snapback]

:dribble: Der kom infoen jeg venta paa!

Kansje litt mye aa spOrre om men vet du(eller andre) om de evt. vil ha CE/LE som ikke enda er forhAndsbestilt?

Takker igjen for svar! jeg kommer!

9542941[/snapback]

Det vet jeg faktisk ikke.. Jeg benyttet meg av SPILL-BYTTE handelen for Halo 3 (Byttet 3 bedritne spill, til en verdi av ca. 200 kr.. For Halo3)..

Men det er vel egentlig ikke verre enn å ta en telefon til de på Mandag å forhøre deg.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Den nedtelleren bruker bare klokken på PC-en din, som nettopp tippet over midnatt. Offisell release er den 25 i usa, og det er ennå noen timer til midnatt på østkysten av usa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Haha, jeg har faktisk kjøpt min versjon av Windows Vista på den Best Buy sjappa, go me, etc. Spillet har vel vært ute i to timer der borte nå, antar det er mange sykemeldinger o.l ute å går i dag ;)

Lenke til kommentar
Spaceworld ved Torvet.

De åpner klokken 2100, og holder åpent utover natten.

9543193[/snapback]

Åhhh nice :!: Takker for infoen der. I'll be there, first in line.

Bra det ikke er forelesning på onsdager.

9543659[/snapback]

Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent.

Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3.

Lenke til kommentar
Er det mange her som skal til Spaceworld i Trondheim?

Selv drar jeg nok like greit på Elkjøp dagen etter, har forelesning kl 8 på onsdag så det hadde ikke blitt så mye spilling i løpet av natten uansett.

9567990[/snapback]

Ta heller å kjøp det hos Game/Spiderman i Munkegata, de har også nattåpent.

Hvis du klarer å holde deg til i morgen så har de også veldige gode innbyttetilbud på Halo 3.

9572658[/snapback]

Nei, blir ikke at jeg kjøper det på spaceworld alikavell , tar det på elkjøp eller lefdal , sia jeg oppdaget at det går for 399kr der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...