robiwan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det bare jeg som syns det er litt spesielt at dette skjer kun en uke før Halo 3, er det noen nye tiltak som skal gjøres mot piratkopiering tru? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg fikk oppdateringen, og en e-post fra Microsoft om noe dilldall angående forcefeedback styret som hadde noen problemer. Trodde derfor denne oppdateringe hadde noe med det å gjøre (selv om jeg ikke har dette styret). Lenke til kommentar
roolf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det bare jeg som syns det er litt spesielt at dette skjer kun en uke før Halo 3, er det noen nye tiltak som skal gjøres mot piratkopiering tru? Jeg tenkte akkurat det samme. Minner litt om lanseringen av Halo2 til den gamle xbox hvor en mengde moddede xboxer ble bannet fra live like etter at Halo2 kom. MS hadde da implementert en ny metode for å oppdage modding. Kanskje de gjør det igjen? Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Updaten gjør 360en din klar for kontrolleren til Scene it? spillet! Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Går det ann å fjerne updaten? Vil jo at 360n skal funke igjen, klarer meg uten live en stund. Min er umoddet også, rart at den skal fuckes opp da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er nok ikke mulig å fjerne oppdateringen. Så du må evt. sende den inn hvis den ikke fungerer.. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg la nettopp inn denne oppdateringen, og nå virker ikke 360n lenger! Den surrer og går i kanskje 1-2 minutter, så plutselig fryser alt og skjermbildet blir helt hakkete og jævlig. Noen andre som har vært borti i lignende?? 9539942[/snapback] Det samme skjedde med meg også. Bildet bare sto og hoppet og skalv sidelengs. Bruker VGA. Gjør du også det? Ble ganske så redd etter rebooten da jeg så det, skrudde den av med en gang jeg var tilbake til dashbordet. Ventet litt, skrudde den på igjen, og alt var helt fint igjen. Ble veldig lettet da Det har ikke skjedd igjen hos meg, men det var merkelig... Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Faen kjenner jeg har hjertet i halsen hver gang jeg får slik update på xboxen. Er ikke første gang maskiner har bukka under etter en slik update....... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det stor sjanse for at vi får en Browser i neste fall update? Har så lyst til så surfe på Xboxen, tar så lang tid aå starte dataen og skru av Xboxen hver gang jeg skal på nett Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det stor sjanse for at vi får en Browser i neste fall update?Har så lyst til så surfe på Xboxen, tar så lang tid aå starte dataen og skru av Xboxen hver gang jeg skal på nett 9557790[/snapback] Helt enig! Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Til dere som lurer på høstoppdateringen, her er noe vi kan vente oss: Compatibility with messenger pad Xbox Live Vision firmware upgrade, sharper image filtering Many more Vision Cam settings New screensaver settings - when away from Xbox 360, screensaver will play for optional time, before screen goes dark New Xbox Live Arcade blade - where you can download, play and learn about Xbox Live Arcade Brand new "web based adver-games" flash games which aren''t downloaded, but are playable bite sized games, accessed via new Xbox Live Arcade Blade New Screensaver option in Themes and Gamer Pics option in Marketplace blade New functionality with Messenger, works with chatpad New XNA Game Launcher for those that have the program, new options New language, time and date settings New "advertising opportunities" in gameplay Xvid support New "favorites" option via Xbox Live Arcade, can rate according to preference IPTV Functionality - support for TiVo like PVR options. Will be able to record TV direct. Options include source by channel, director, actor and distributor Filter friends list, will be able to filter friends via games New clan support - will be able to launch clan games direct from dashboard, can "fold" friends into new clan category in friends list Better translations in settings and other options for Japanese, German and Spanish languages New quick option to delete via X Button in memory viewer. Option for having downloadable In-game content not inform when completed download Option for having video content not inform when completed download Faster settings for viewing unfinished video content downloads New option in Games tab - beta and others, will be launcher for MMO and multiplayer betas New option in Marketplace Games tab, search by letter, can be inputted via text pad or console Smarter game settings - you can be messaged via publishers about new in-game content for your games Picture in picture functionality for DVD Drive and some other updated settings Improved USB Keyboard settings Improved voice chat settings in game and from dashboard Faster response times to Redeem Code settings Option to play a Redeemed Code game straight after redeeming code Console will now recognize low Hard Drive space, will inform you immediately if can't download current item, will automatically download next available that is able. Increased space size for gamerpics and dashboard themes Themes can now be animated Themes may now have sound effects Better slideshow capabilities, new options added. New sound effects and integration with Hard Drive/ PC music capable. New estimated timer for downloads, informing how long download will expect to take. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Lekkert! Hadde de slengt inn "Internet Explorer 7 for browsing the great WWW" attpåtil hadde det blir flere 360`r her i huset. Håper de får en avtale med Lyse/Kebas om Iptv! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Her er en tråd som tar for seg den lista Og mange synes vel det hørtes for godt ut til og være sant. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Den lista er vel ikke bekreftet som reell så vidt jeg vet.. ville vært en kjempe bombe om vi får xvid support! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Browser og IPTV så er jeg glad! IPTV er vel bekreftet? Slik at det kommer en gang, selvom det ikke kommer med Fall updaten? Er det bekreftet at vi får norske kanaler på IPTVen? Har også hørt at det blir mulig å ta opp/lagre TV episodene til HDDen, stemmer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå