Gå til innhold

Xbox 360 Dashbord Update

iStephano

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som syns det er litt spesielt at dette skjer kun en uke før Halo 3, er det noen nye tiltak som skal gjøres mot piratkopiering tru?

Jeg tenkte akkurat det samme. Minner litt om lanseringen av Halo2 til den gamle xbox hvor en mengde moddede xboxer ble bannet fra live like etter at Halo2 kom. MS hadde da implementert en ny metode for å oppdage modding. Kanskje de gjør det igjen?

Lenke til kommentar
Jeg la nettopp inn denne oppdateringen, og nå virker ikke 360n lenger! Den surrer og går i kanskje 1-2 minutter, så plutselig fryser alt og skjermbildet blir helt hakkete og jævlig. Noen andre som har vært borti i lignende??

9539942[/snapback]

Det samme skjedde med meg også. Bildet bare sto og hoppet og skalv sidelengs. Bruker VGA. Gjør du også det?

Ble ganske så redd etter rebooten da jeg så det, skrudde den av med en gang jeg var tilbake til dashbordet. Ventet litt, skrudde den på igjen, og alt var helt fint igjen. Ble veldig lettet da :whistle: Det har ikke skjedd igjen hos meg, men det var merkelig...

Lenke til kommentar

Til dere som lurer på høstoppdateringen, her er noe vi kan vente oss:

Compatibility with messenger pad

Xbox Live Vision firmware upgrade, sharper image filtering

Many more Vision Cam settings

New screensaver settings - when away from Xbox 360, screensaver will play for optional time, before screen goes dark

New Xbox Live Arcade blade - where you can download, play and learn about Xbox Live Arcade

Brand new "web based adver-games" flash games which aren''t downloaded, but are playable bite sized games, accessed via new Xbox Live Arcade Blade

New Screensaver option in Themes and Gamer Pics option in Marketplace blade

New functionality with Messenger, works with chatpad

New XNA Game Launcher for those that have the program, new options

New language, time and date settings

New "advertising opportunities" in gameplay

Xvid support

New "favorites" option via Xbox Live Arcade, can rate according to preference

IPTV Functionality - support for TiVo like PVR options. Will be able to record TV direct. Options include source by channel, director, actor and distributor

Filter friends list, will be able to filter friends via games

New clan support - will be able to launch clan games direct from dashboard, can "fold" friends into new clan category in friends list

Better translations in settings and other options for Japanese, German and Spanish languages

New quick option to delete via X Button in memory viewer.

Option for having downloadable In-game content not inform when completed download

Option for having video content not inform when completed download

Faster settings for viewing unfinished video content downloads

New option in Games tab - beta and others, will be launcher for MMO and multiplayer betas

New option in Marketplace Games tab, search by letter, can be inputted via text pad or console

Smarter game settings - you can be messaged via publishers about new in-game content for your games

Picture in picture functionality for DVD Drive and some other updated settings

Improved USB Keyboard settings

Improved voice chat settings in game and from dashboard

Faster response times to Redeem Code settings

Option to play a Redeemed Code game straight after redeeming code

Console will now recognize low Hard Drive space, will inform you immediately if can't download current item, will automatically download next available that is able.

Increased space size for gamerpics and dashboard themes

Themes can now be animated

Themes may now have sound effects

Better slideshow capabilities, new options added. New sound effects and integration with Hard Drive/ PC music capable.

New estimated timer for downloads, informing how long download will expect to take.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...