Gå til innhold

Xbox 360 Dashbord Update

iStephano

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Jeg har ikke fått noe update i dag??

9537461[/snapback]

Prøv å slå xboxen av og på igjen. Jeg var i halo 2, men så gikk jeg til menyen og da kom opdateringen hos meg..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Står om dette på Major Nelson, men kommer ikke inn på siden. Ser bare at han har lagt ut en post om det i RSS-leseren.

Ser ikke noe nytt foreløpig på Xbox-en.. er ingenting som er forandret som jeg har sett hittil.

9537536[/snapback]

Jeg prøver også å komme meg inn. Har ventet i 3-4 min nå..

Lenke til kommentar

Fant det ut. Løst skuffende.

So, what in the world does this magical update do? Quite simple really, it adds support for the spiffy new controller that comes with Scene-It. The controller with the giant, candy colored button, remember? Yeah, that one. Anywho, the update is being rolled out now so that the Microsoft ninjas have a chance to test out the device on retail Xboxen. You know, to see if they explode or something. So, don't panic -- and don't get excited either -- when you're prompted to download the update the next time you log into live.

http://www.xbox360fanboy.com/2007/09/20/36...ere-move-along/

Lenke til kommentar
Jeg la nettopp inn denne oppdateringen, og nå virker ikke 360n lenger! Den surrer og går i kanskje 1-2 minutter, så plutselig fryser alt og skjermbildet blir helt hakkete og jævlig. Noen andre som har vært borti i lignende??

9539942[/snapback]

Hører ofte om maskiner som knekker sammen etter diverse oppdateringer. Er helt sykt men det virker som det skjer med mange. Er tydeligvis ikke få ting som kan få 360 til å takke for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...