Gå til innhold

office 2007+Vista = installasjonstrøbbel

Anbefalte innlegg

hei dere kloke hoder der ute!

svetter litt med en office installasjon.

jeg går igjennom installasjonen av office 2007 men på ca 90% fullført får jeg at en feil oppsto og installasjonen avsluttes, med feilkode HRESULT:0x8007054F

jeg river meg å håret og banner høyt nå.

har slått av win defender og avast så disse skal ikke lage noe trøbbel for meg.

jeg googlet feilmeldingen og fant noe der, men det var noe for kryptisk for meg i en frustrert situasjon. TLTR!!

noen som har en enkel og grei forklaring på hva som forårsaker problemet og en grei løsning på dette problemet?

Endret av Ditlefsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei dere kloke hoder der ute!

svetter litt med en office installasjon.

jeg går igjennom installasjonen av office 2007 men på ca 90% fullført får jeg at en feil oppsto og installasjonen avsluttes, med feilkode HRESULT:0x8007054F

jnoen som har en enkel og grei forklaring på hva som forårsaker problemet og en grei løsning på dette problemet?

Etter hva jeg har sett er det endel som har referert til denne linken for en mulig løsning

http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/

Titter bare raskt på denne selv men den var jo rimelig rett frem så det kan kanskje prøves?

Lenke til kommentar

går ut i fra at docx filer forsvinner snart eller blir inkludert i 2003/openoffice

9541144[/snapback]

Og hvorfor skulle docx forsvinne? Nå når M$ har innført dette, så tror jeg ikke det blir borte. Men det finnes gratisverktøy hos M$ som heter "Compatibility Pack for the 2007 Office system".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...