Ditlefsen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) hei dere kloke hoder der ute! svetter litt med en office installasjon. jeg går igjennom installasjonen av office 2007 men på ca 90% fullført får jeg at en feil oppsto og installasjonen avsluttes, med feilkode HRESULT:0x8007054F jeg river meg å håret og banner høyt nå. har slått av win defender og avast så disse skal ikke lage noe trøbbel for meg. jeg googlet feilmeldingen og fant noe der, men det var noe for kryptisk for meg i en frustrert situasjon. TLTR!! noen som har en enkel og grei forklaring på hva som forårsaker problemet og en grei løsning på dette problemet? Endret 20. september 2007 av Ditlefsen Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hei dere kloke hoder der ute! svetter litt med en office installasjon. jeg går igjennom installasjonen av office 2007 men på ca 90% fullført får jeg at en feil oppsto og installasjonen avsluttes, med feilkode HRESULT:0x8007054F jnoen som har en enkel og grei forklaring på hva som forårsaker problemet og en grei løsning på dette problemet? Etter hva jeg har sett er det endel som har referert til denne linken for en mulig løsning http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/ Titter bare raskt på denne selv men den var jo rimelig rett frem så det kan kanskje prøves? Lenke til kommentar
Ditlefsen Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 siden var ikke tilgjengelig for øyeblikket hehe typisk.. men jeg dropper hele saken. sender installasjonen tilbake der den kom fra og beholder det jeg har i dag. går ut i fra at docx filer forsvinner snart eller blir inkludert i 2003/openoffice Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 går ut i fra at docx filer forsvinner snart eller blir inkludert i 2003/openoffice 9541144[/snapback] Og hvorfor skulle docx forsvinne? Nå når M$ har innført dette, så tror jeg ikke det blir borte. Men det finnes gratisverktøy hos M$ som heter "Compatibility Pack for the 2007 Office system". Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har ikke hatt noen problemer med å instalere office 07 på vista selv, men jeg synes OpenOffice fungerer mye bedre enn office på vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå