Windows8 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! Jeg har koblet USB kabelen til PC-en og har satt på USB-internett til på i en instilling på mobilen. Installert PC-suite, men fortsatt vil ikke nettverket koble seg til? Jeg får lite eller ingen forbindelse, forslag? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei! Jeg har koblet USB kabelen til PC-en og har satt på USB-internett til på i en instilling på mobilen. Installert PC-suite, men fortsatt vil ikke nettverket koble seg til? Jeg får lite eller ingen forbindelse, forslag? 9537301[/snapback] Kva for operativsystem har du? Kva har du gjort (bortsett frå det med PC-suite)? Har du prøvd å lage ei nettverkstilkopling? Fekk du i så fall opp telefonen i lista over modem? Framgangsmåten blir vel omtrent som når ein lagar ei god gammal oppringt internettilkopling, men der ein brukar *99***X# som telefonnr. (Dette er vel skildra fleire stader på internett, m.a. på telenor og netcom sine sider.) På mobiltelefonen har du ein konto for internett (i tillegg til konto for wap og mms). (Det er mogeleg at du har ein felles konto som kan brukast til wap/mms/internett). Du må ha ein ekstern ID på denne, som erstattar X i telefonnummeret ovanfor. På min w810i vel eg datakontoen Internett under Innstillinger>kommunikasjon>datakommunikasjon>datakontoer. Deretter vel eg mer>kontoinformasjon. Får då vite at den eksterne ID-en er 3. Når eg ringer *99***3# med mobilen som modem vil såleis denne datakontoen bli brukt for å kople til internett. No har ikkje eg w880, men sjølve framgangsmåten skulle vel ikkje vere så ulik, bortsett frå at menyane på telefonane kan vere ulike. Du må i alle fall uansett opprette ei "oppringt" nettverkstilkopling på PC-en din for å kunne bruke telefonen som modem. Endret 20. september 2007 av torbjornen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg lagde en nettverkstilkobling ja. Men en gang jeg setter i tlf via USB, så driver den å kobler til, men plutselig sier den at det ikke er noen forbindelse. Og jeg har satt Telenor inne i mobilen som USB-internett tilkobling. Den lå inne fra før, men fortsatt virker det som om PC-suite vil ha en bruker og et passord. Betaler jeg for teleskritt isåfall? Takk;) Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Veit ikkje kva som er problemet. Har du haka av for rett modem? (slik at PC-en ikkje prøver å bruke det interne analoge modemet, f. eks?) Så lenge du ringer *99***X# der X er ID til Telenor-kontoen din (GPRS/EDGE/UMTS), betalar du per kb/Mb, ikkje per minutt slik som når du ringer analogt. Det skal ikkje vere nødvendig å skrive inn brukarnamn/passord. Forresten, du har vel Telenor-abonnement (eller eit abonnement som brukar Telenor-nettet)? Viss ikkje, må du lage ein internettkonto på mobilen for f. eks. Netcom, evt. laste ned nytt internettoppsett frå f. eks. Netcom. Eg har forresten aldri brukt PC-suite (anna enn til å installere drivarane for telefonen. Endret 21. september 2007 av torbjornen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Ja, ligger Telenor inne da jeg kjøpte telefonen. Ja, regner med jeg bruker riktig modem også, men hvis jeg skal betale for å sitte på nettet på mobilen. Så står jeg over:P Trodde at telefonen brukte nettet fra PC-en og lagde en bro over slik at jeg kunne få internett på mobilen. Skal ringe Telenor også, og høre om de kan sende meg USB-internett oppsett, hvis ikke så mange takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Trodde at telefonen brukte nettet fra PC-en og lagde en bro over slik at jeg kunne få internett på mobilen. 9542256[/snapback] Ser no at eg har misforstått totalt. Eg trudde du skulle surfe på PC via mobilt internett. Dersom du har WLAN på mobilen og på PC-en, skal ein kunne bruke mobilen saman med breibandet. Eg forstår ikkje vitsen med å sitje med ein kabel til datamaskina og surfe på mobilen? Om det er mogeleg, veit eg ikkje. Dersom du skal overføre filer til/frå mobilen gjer du dette enklast ved å opne filbehandling på PC-en når telefonen er tilkopla. Då skal du få opp to diskar, ein for mobilminnet og ein for minnekortet. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Hehe:D Jeg som har formulert meg dårlig, men du har rett. Er liten vits å surfe på mobilen via en USB-kabel kobla til PC-en:) Kjøpte telefonen igår, og var litt nysgjerrig bare. Men tusen takk anyway;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå