sdhild99 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er svak for landskapsbilder. Hva synes dere? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Folgefonna til venstre? Men eit flott bilde... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Naturen du viser er jo svært så flott. Det same er det duse behagelige lyset. Ikke helt heldig med komposisjonen. Et litt for midtdelt komp som gjør at det blir uforholdsmessig mye himmel. På den annen side vet jeg jo ikke hvordan det ser ut lenger nede i landskapet dersom du hadde valgt en litt lavere kameravinkel... Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Skjønner hva du mener ragamuffin. Jeg valgte dette kompet fordi lenger nede i bildet er det rett og slett kjedelig. Dessuten synes jeg himmelen var fin på dette bildet. BigJaffa: Bødalsbreen er navnet på isbreen. Den er en del av Jostedalsbreen nasjonalpark Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ikke helt heldig med komposisjonen. Et litt for midtdelt komp som gjør at det blir uforholdsmessig mye himmel. 9537404[/snapback] Enig der. På slike bilder kan man prøve 16:9. F.eks.: Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vakker natur og fin himmel, men jeg mangler noe å feste blikket på liksom. 16:9 versjonen til Oljens fungerte noe bedre syns jeg Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Aha, jeg er ikke akkurat uenig. Så litt mer riktig ut det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå