Bruker-93156 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Microsoft RAW Viewer Trykk <continue> - last ned programmet - kjør programmet - motta kode - skkriv inn koden i feltet i steg 2 - last ned programmet - kjør programmet - nyt RAW bildene i thumbnailen. For de som trenger det Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Fungerer på eldre rawfiler..... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Fungerer vel ikke på Vista, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Fungerer på eldre rawfiler..... 9537690[/snapback] Hva mener du med det? Fungerer de ikke med D80/D40? Fungerer for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Fungerer vel ikke på Vista, eller tar jeg feil? 9537757[/snapback] Det er spesifisert XP, men jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Eg har det på vista og det funke fint, både med nikon sine raw-filer og canon sine. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Eg har det på vista og det funke fint, både med nikon sine raw-filer og canon sine. 9537800[/snapback] Merkelig. Jeg fikk det ikke til å funke i Vista, så jeg lastet ned fra Canon i steden. Kanskje denne linken fører til et annet program/driver, for jeg har ikke sjekket linken. Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Stemmer... Var litt rask på labben i stad. Det er Canon og Nikon sine eigne programmer eg har lasta ned og bruke på min vistamaskin, men når eg lasta ned så funka det berre på 32-bits og ikkje på 64-bits vista. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hos meg tror jeg at visning av Nikon sine RAW-filer fungerte 'out of the box' i Vista - både som thumbnails og i Windows sitt eget visningsprogram. Kan ikke huske at jeg har installert noe som helst for å få det til å virke. Jeg bruker rett og slett ofte explorer for å gå raskt igjennom og slette opplagt håpløse RAW-filer før jeg går videre med de bildene som har litt mer potensiale. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Fungerer dette programmet bare for canon og nikon kameraer? Jeg har et fuji s9500. Er det noen som vet om jeg kan laste ned raw bilder fra et slikt kamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå