Guggedal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heisann! Trenger hjelp til en logo for russesida. Den må inneholde slagordet "Blå makt, rødt slakt" og vise dette i form av tegning elns. Det må også være plass til at jeg kan sette inn skolenavn osv. Størrelsen bør være 720*190 200,- til den som gidder mekke i hop noe jeg blir fornøyd med. Bør passe til bakgrunnen... Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei, Jeg tenkte at russetiden kanskje være preget av litt barnsligheter, og laget derfor et slikt preg på plakaten. Med tegningenr som du nevner. Her finner du resultatet. Dette er laget i Illustrator, det vil si at logoen ikke er bygd opp av pixler. Derfor kan du få den så stor som du ønsker. Ingen begrensning. Edit: Ser den kanskje kan bli noe utradisjonell og useriøs. Her finner du en mer klassisk logo. Dersom du ikke liker noen av dem, så kom gjerne med idèer til hvordan den kan lages. Du er jo tross alt kunden her. Endret 20. oktober 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå