Gå til innhold

The Experience: Litt kritikk til gamecrew.

ReWrite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du vil verken bekrefte eller avkrefte, eller si noe om hva som skal til for at det blir bf2 kompo?

Si at det stilte opp en 4-8 lag, hva da? Hva hvis det viser seg å bli flere enn i 2142?

Ser man utifra ClanBase, så har halvparten av det norske 2142-klanmiljøet allerede signet seg opp i compoen... (det er 4 aktive norske 5v5 lag, og jeg kjenner dessverre ikke til noen andre ladders/cups).Samtidig har BF2 i Up-North, 15 påmeldte 8v8 lag.

En annen faktor man kan trekke inn er at mange av de som har 2142, har bf2 også, mens jeg tror ikke det samme gjelder andre veien.

Jeg tror ikke man skal håpe på å trekke mange utenlandske lag i hvert fall.

EDIT: leif

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Er EA som sponser bf2142 compoen, ikke the experience :)

Men foreslo en løsning som kunne vært veldig spennende i Battlefield.no forumet:

"Ser ikke det store poenget med å ha både en bf2 og bf2142 compo, hvis man vil spille begge spill kunne men vel heller hatt en compo hvor man spilte begge spillene? feks. å spille best of 3 i hver kamp med en runde bf2 og en runde bf2142 med random pick som sisterunde hvis det blir 1-1 - dette kjørte de på quakecon i år med stor suksess i q1-q4. Grunnen til at jeg syntes dette er en god løsning er at vinneren nok kommer til å bli den samme i begge compoene (ettersom spillene er så like) og med tanke på hvor lavt oppmøte det var i fjor i bf2 compoen (og bf2 er større enn bf2142) tror jeg heller det ikke er noen ide å skulle splitte få lag mellom to compoer. Så tror det er en dårlig ide å ha compoer i begge spill ved mindre lag kan delta i begge eller man lager en felles compo for spillene. (Dont get me wrong, foretrekker bf2 selv, men vil heller ha en god bf2142/kombi compo enn en dårlig bf2 og en dårlig bf2142 compo)"

Lenke til kommentar

5vs5 er 5vs5! kan ikke skifte på det nå. Vi i iClan har ordnet det sann at vi er nokk spillere. Vis du senker limiten nå, blir en av våre spiller ute av compoen. Noe vi ikke er så spesielt glade for.

Da er det bedre at det ikke blir noe av :)

Lenke til kommentar

Roffel... :) jeg vil spille 2142 Faldmo fix lag... men jeg vil også ha gamerticket som mange andre.

lurer på om en funcup i bf2 hadde vært noe?

mulig å låne serverplasser delcasa? jeg har server trenger bare ett sted å sette dem.

så kan jo premien være gratis QW server i 1 år eller noe fra firmatet jeg er så glad i. :)

I tillegg så er det ikke dere som arrangerer det, så dere mister ikke sponen av EA.

Endret av Remyx99
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...