Gå til innhold

Stort og behagelig tastatur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft Comfort Curved keyboard 2000

Har "laptop" taster og er litt ergonomisk ved at det bittelitt bøyd og enkelte taster er litt større enn andre.

9542621[/snapback]

Nei, den der er nok ikke noe for meg. jeg vil ha et tastatur som er behagelig samtidig som den fungerer kurant til spilling. Jeg bruker PC-en til ca. 50% spill og 50% diverse

Lenke til kommentar
Microsoft Comfort Curved keyboard 2000

Har "laptop" taster og er litt ergonomisk ved at det bittelitt bøyd og enkelte taster er litt større enn andre.

9542621[/snapback]

Nei, den der er nok ikke noe for meg. jeg vil ha et tastatur som er behagelig samtidig som den fungerer kurant til spilling. Jeg bruker PC-en til ca. 50% spill og 50% diverse

9542895[/snapback]

Jeg hadde det selv før (og så kom kakaoepisoden :no: ) og må si at det er herlig på alle måter.

Hadde jeg ikke fått tastatur fra dell så hadde jeg sannsynligvis kjøpt nytt Comfort Curve 2000.

322.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000. :) Funker mer enn godt nok til spilling (spiller du FPS bruker du ikke mer enn tastene på venstre side uansett), og er det mest komfortable tastaturet som finnes for skriving. Du må riktignok kunne touch-metoden for at det skal være noe vits i, men de fleste kan vel touch nå? :)

Lenke til kommentar
Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000. :) Funker mer enn godt nok til spilling (spiller du FPS bruker du ikke mer enn tastene på venstre side uansett), og er det mest komfortable tastaturet som finnes for skriving. Du må riktignok kunne touch-metoden for at det skal være noe vits i, men de fleste kan vel touch nå? :)

Touch? Venstre hånd på venstre side? Og høyre på høyre? Ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...