¤vekst¤ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Jeg vil ha et stort og behagelig tastatur med håndledd støtte (hva kalles det?) nedenfor tastene. Det skal være billig og ikke nødvendigvis trådløst. Noen forslag? Eksempel på type: Endret 20. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Microsoft Reclusa. Google it Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Microsoft Reclusa. Google it 9540435[/snapback] Har du den selv? Leste at den lite komfortabel å skrive med osv. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei, men jeg har lest mange reviews hvor det får toppkarakterer for å være komfortabelt og bra. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Nei, men jeg har lest mange reviews hvor det får toppkarakterer for å være komfortabelt og bra. 9540985[/snapback] Ja, ok. Du kunne ikke funnet noen av disse og linket til meg? jeg vil være sikker før jeg kjøper. Sikkert bra nok for meg, men vil være nøye... Lenke til kommentar
Alfacode Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Microsoft Comfort Curved keyboard 2000 Har "laptop" taster og er litt ergonomisk ved at det bittelitt bøyd og enkelte taster er litt større enn andre. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 http://www.google.com/search?num=100&hl=en...Breview&spell=1 Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Microsoft Comfort Curved keyboard 2000 Har "laptop" taster og er litt ergonomisk ved at det bittelitt bøyd og enkelte taster er litt større enn andre. 9542621[/snapback] Nei, den der er nok ikke noe for meg. jeg vil ha et tastatur som er behagelig samtidig som den fungerer kurant til spilling. Jeg bruker PC-en til ca. 50% spill og 50% diverse Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Microsoft Comfort Curved keyboard 2000 Har "laptop" taster og er litt ergonomisk ved at det bittelitt bøyd og enkelte taster er litt større enn andre. 9542621[/snapback] Nei, den der er nok ikke noe for meg. jeg vil ha et tastatur som er behagelig samtidig som den fungerer kurant til spilling. Jeg bruker PC-en til ca. 50% spill og 50% diverse 9542895[/snapback] Jeg hadde det selv før (og så kom kakaoepisoden ) og må si at det er herlig på alle måter. Hadde jeg ikke fått tastatur fra dell så hadde jeg sannsynligvis kjøpt nytt Comfort Curve 2000. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg fant dette da: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=317912 Tror det er litt harry, men ser kult ut og også behagelig. Folk skriver dessverre dårlig om det; det har en dårlig kvalitet og taster klikker... Endret 21. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er er godt tastatur. Det eneste negative er at lakken på tastene ikke er kraftig nok til å motstå slitasje. Sønnen til dama har dette tastaturet, og etter ett års bruk er flere taster så slitt at man ikke ser bokstavmarkeringen. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Min bror har også det tastaturet, og space knappen er nesten håpløs å bruke, hvis han ikke trykker midt på den. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Min bror har også det tastaturet, og space knappen er nesten håpløs å bruke, hvis han ikke trykker midt på den. 9630692[/snapback] Det er det verste som finnes Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Logitech LX300 serien er behagelig.. Helt alminnelig, men utrolig grei kvalitet. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000. Funker mer enn godt nok til spilling (spiller du FPS bruker du ikke mer enn tastene på venstre side uansett), og er det mest komfortable tastaturet som finnes for skriving. Du må riktignok kunne touch-metoden for at det skal være noe vits i, men de fleste kan vel touch nå? Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000. Funker mer enn godt nok til spilling (spiller du FPS bruker du ikke mer enn tastene på venstre side uansett), og er det mest komfortable tastaturet som finnes for skriving. Du må riktignok kunne touch-metoden for at det skal være noe vits i, men de fleste kan vel touch nå? Touch? Venstre hånd på venstre side? Og høyre på høyre? Ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå