Gå til innhold

Apple MacBook erfaringer?

Supermann1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen erfaringer med Apple MacBook Core 2 Duo 2.16 GHz? 13tommeren.. Trenger en liten, kjekk laptop til student og media-bruk. Spiller overhodet ikke spill...

Noen som har noen synspunkter eller evt. alternativer? Hadde satt stor pris på hjelp!

9537047[/snapback]

For min del var kjøpe av akkurat en slik en ett mareritt. Den ble så utrolig varm at den nesten ikke var brukende til å ha på fanget. Det var liten og kjapp. Men utrolig varm.

Den sluttet å virke og jeg hadde den på rep 3 ganger. Takker være god kundeservice så ble det ikke helt mislykket. Jeg fikk en billig stasjonær på 3. gangen den måtte inn på rep. Aldri mer mac for min del.

Så for min egen del ville jeg ALDRI anbefalt denne til noen.

Lenke til kommentar

Vet enkelte maskiner fra 1. gen MacBook og MacBook Pro slet med varmeproblemer, men det er ikke tema lengre..

Uansett, for å kommentere et innlegg over her: hvorfor heter det da laptop? :p

En Mac har forøvrig ingen innganger for viften(e) under maskinen, men under tastaturet. Ganske irrelevant med hva du har under, mao. Forøvrig blåses også den varme luften ut bak ved skjermhengslene :)

Anbefaler den fortsatt. Og ennå et pluss: Du kan kjøre Windows på den om nødvendig :)

Lenke til kommentar
Aldri noe krøll med drivere, oppdateringer e.l.

Dette stemmer nok ikkje heilt. Oppdateringane er nok ikkje frie frå feil sjølv om maskina har eit eple på baksida.

Uansett, for å kommentere et innlegg over her: hvorfor heter det da laptop? :p

Apple produserer ikkje "laptops", men "notebooks". :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg kjøper min første macbook 13" pc i morgen, jeg har aldri før brukt mac, og er derfor spend på hva jeg har i vente, fra en annen nettbutikk kjøpte jeg 2x1gb minne for 500kr, håper det er lett å innstalere disse.

Er det noen programmer som er ett must utenom det som følger med macbooken orginalt??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...