Oljens Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nok et bilde tatt med kompaktkamera (Fuji F810): Lenke til kommentar
graylady Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Likte egentlig bildet men jeg skulle gjerne vært nærmere på en måte... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er faktisk ganske stilig, men det gjør seg best i stort format. Jeg zoomet meg inn på forskjellige deler av bildet, og mønsteret ble mye stiligere når jeg så det nærme. En annen fordel med å studere partier er at forskjellen mellom det lyse og mørke partiet fungerte bedre i mindre utsnitt. Det med den forskjellen er den eneste virkelige feilen med bildet. Fint bilde som fortjener litt stort format for å vise sitt potensiale. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Fikk lyst til å røre det... Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 pent bilde, men blir liksom "svimmel". sikker på at du ikke har brukt wave i photshop? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Pent motiv igrunn, med et severdig mønster. Enig med blaxto her om at man blir litt 'dizzy' av motivet så ett fast holdepunkt for øynene hadde vært klart bedre etter min mening. Et velplassert løv hadde holdt. Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg er litt enig med PMnormal om at dette er noe som skal være i stort format. Blir det stort nok mener jeg at man ikke trenger noe konkret å feste blikket på, for det vil vandre rundt omkring på bildet uansett for å få med seg alle detaljer. Morsomt tenkt, Oljens. Et interessant bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå