Gå til innhold

Yummy er tidens dustete moderator

Anbefalte innlegg

lenge leve yummy . lenge leve yummy å så tøff du er hæ. dere moderatorer holder alltid samme og hvor er det føkkings advarslen min heh ?. hvorfor ikke tåle litt konstruktiv kritik istedenfor å dekke hverandres rygg uansett hva. faen ta dere alle sammen :grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"allyse nok en korrupt moderator"

Dette emnefeltet korresponderer dårlig med begrepet "konstruktiv kritikk", synes jeg.

Og jeg tror neppe moderatorene tar eventuelle diskusjoner om jobben åpent på forumet. Tror heller ikke det hadde sett pent ut på hverken den ene eller andre måten.

Lenke til kommentar

BB.king når vi snakker om dustete så kommer du ganske høyt på lista, yummy og allyse prøver bare å holde forumet rydding. Kansje de ikke alltid lykkes eller sletter en post formye, men de er bare mennesker og jeg vill heller at de gjør det en at man må grave seg gjennom 4 tonn møkk for å finne det man vill.

Lenke til kommentar
Ikke svar folkens.

Først; om det er snakk om direkte utskjelling av en person, la være å svare på tråden.

Jeg skulle jo ikke posta her da - men syntes at det var "passende" å komme med denna saken her nå - selv om det ikke er min jobb...

Respekter dine moderatorer. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger.

Lenke til kommentar
lenge leve yummy . lenge leve yummy å så tøff du er hæ. dere moderatorer holder alltid samme og hvor er det føkkings advarslen min heh ?. hvorfor ikke tåle litt konstruktiv kritik istedenfor å dekke hverandres rygg uansett hva. skitt ta dere alle sammen :grumpy::grumpy:

dakar :lol: skal ikke være lett, forb** syte, minner meg om

en unge som ikke får det som han vil :lol:

Lenke til kommentar

BB.King, håper du blir bannet fra hw.no sitt forum for livstid, ingen her har lyst på slike usaklige unger som bare kaster dritt. Hvis Yummy har gjort noe, har det vært en grunn for det. DU burde lære å ta selvkritikk for det du gjør, ihvertfall lære av dumme utsagn som du selv har sagt nå. Må du oppleve evig hardware-fortapelse.

Lenke til kommentar
eh... Hva med å banne IP?

Hadde det enda vert så enkelt! Regner med at de flerste her har dynamisk IP, så det ville være liten vits i det. Men det er jo mulig å klage på han til hans ISP da...

/steinih :-)

ya man! Mods burde def. klaget på denne fyren. Hva søren er det han driver med?

Han burde ikke hatt tilgang til forumet her. Helt klart ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...