Sadfez Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hallo, Dere må gjerne le av meg eller riste på hodet, men dette begynner å gå meg på nærvene. I dag spurte en venn om jeg kunne hjelpe han med msn live, siden bakgrunnen hans var helt hvit.(inkl. rammer) Prøvde litt frem og tilbake for å finne default. Etter en stund fant jeg ut av alt hadde forandret seg hos meg, og jeg får fader ikke til å resete til default. Til og med den øvre banneren er blitt forandret. Kall meg gjerne rar, men dette irriterer meg så grenseløst! Vil ha default bakgrunn og rammer tilbake. Har avinstallert og installert, men det hjalp ikke noe. Setter stor pris på hjelpende svar. Endret 20. september 2007 av Toffenl Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Åpne et MSN samtalevindu og velg knappen som vist på bildet: Så velger du "Show all..." eller "Vis alle..." alt etter om du har engelsk eller norsk utgave. Så er det bare å velge bakgrunnen med en sirkel med en strek gjennom og trykk på "Set Default" eller "Velg standard" (vet ikke om det er helt sånn på den norske). Håper det var det du var ute etter. Endret 20. september 2007 av Movieheart Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Takk, men har prøvd dette utallige ganger. Eneste som skjer er at alt av bakgrunner og rammer blir hvit. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Takk, men har prøvd dette utallige ganger.Eneste som skjer er at alt av bakgrunner og rammer blir hvit. 9536786[/snapback] Kan du ta en printscreen av et vindu så jeg får se hvordan det er? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er ikke hvit default da? Jeg har ikke endret på noe, og det er hvitt her. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) der ser du det brune i kontaktlisten også (større bilde for de svaksynte =) http://www.home.no/toffenl/msn.jpg ) Endret 20. september 2007 av Toffenl Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ser ut som om det er en bug av noe slag. Hva mener du med det brune i kontaktlisten? For meg så ser den helt fin ut. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Du ma velge Standardfarge Og jeg vil na siat den er mer gra enn brun. menmen. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Prøvd standardfarge, ingen forskjell. Laget også en svart og en hvit bakgrunn og prøvde med det. Fortsatt like ille. Noen som vet hvordan jeg kan slette alt msn har lagret? så jeg kan installere det helt fra scratch. For avinstalere løser det hverfall ikke Endret 20. september 2007 av Toffenl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå