boffeeen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei, jeg husker at i ved lansering av Tiger, fikk de som kjøpte Mac noen uker før release med en kupong de kunne bruke til Tiger da det ble lansert. Er det noen slik ordning fortsatt? Jeg trenger nemlig den nye dataen min rimelig raskt da den skal sjekkes før de kan brukes på skolens nettverk, og jeg vil nødig måtte betale i dyre dommer når det blir lansert. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei, jeg husker at i ved lansering av Tiger, fikk de som kjøpte Mac noen uker før release med en kupong de kunne bruke til Tiger da det ble lansert. Er det noen slik ordning fortsatt? Jeg trenger nemlig den nye dataen min rimelig raskt da den skal sjekkes før de kan brukes på skolens nettverk, og jeg vil nødig måtte betale i dyre dommer når det blir lansert. 9536638[/snapback] Skal ikke si 100% sikkert, men mener å ha lest at om det kommer ut et nytt OS innen 30 dager etter du har kjøpt en ny Mac vil du få oppdateringen gratis. Sjekk www.apple.com/no eller kontakt Apple Norge for å være sikker. Endret 20. september 2007 av lupah Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har sjekket apple.no, og ikke funnet noe der. Folka på Mac1 visste (Overaskende?) ikkenoe de heller. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har sjekket apple.no, og ikke funnet noe der. Folka på Mac1 visste (Overaskende?) ikkenoe de heller. 9537223[/snapback] Ring Apple Norge da, så får du svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå