Gå til innhold

Nye GT5 Prologue bilder!

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menyene var fine, men hva skal man med en PS3 og med GTA 5 prologue når man har en gamingpc til langt over 10000kr siden grafikken til Crysis kommer til å banke alle konsollene i støvlene. Synes det er lit dumt att konsoller blir slått så fort :tease:

Men uansett må spillet ha fysikk og masse mer om jeg skal i hele tatt skaffe dette spillet :thumbup:

Og grafikken i det spillet bør ta alle bilspillene som for eks Forza 2, Dirt, Test Drive, burnout paradise som kommer neste år :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Toman85: Fysikk har alltid GT serien hatt, men dmg på bilmodellene blir vel første gang nå, så jeg er noe spent på hvordan det vil fungere egentlig.

Men og anskaffe seg dette bare ingår, greit og ha noe og gjøre etter fylla :p

Oh, dette blir offisielt det første spillet som har med nye Nissan GT-R

den ser hefig ut...

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Toman85: Fysikk har alltid GT serien hatt, men dmg på bilmodellene blir vel første gang nå, så jeg er noe spent på hvordan det vil fungere egentlig.

den ser hefig ut...

9536705[/snapback]

Har Gran Turismo hatt fysikk ja :tease:

Mhm kjøre i veggen i ca 280km/t og ingen skade skjedd. Dette gjelder Gran Turismo 4

Og noen av dem racene der skal du kjøre 24timer i strekk, det var vertfall helt tragisk, vil ikke spille så mye eller la konsollen stå på så my i strekk, dem bør dem ihvertfall ta vekk :whistle:

Mener det bør ha skademodell uansett, blir litt dumt å bare bruke veggene mens du svinger uten å få skade på bilen i det hele tatt

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

slikt ryktene sier, så kommer spillet orginalt uten skade, men kan patches opp slikt jeg har forstått det...

Men best er seff om det er ferdig laget med skader og alt når en først skal kjøpe det.

ang. 24 timers løpene: var 2 greie metoder:

1.: kjør som faen, skaff grei ledelse og sett AI til og kjøre middels fart resten av rundene.

2.: slå av TVen, både PS1, One, 2 og 3 er byggd for og tåle MAAAAAAANGE dager på i strekk.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

den ser hefig ut...

9536705[/snapback]

Har Gran Turismo hatt fysikk ja :tease:

Mhm kjøre i veggen i ca 280km/t og ingen skade skjedd. Dette gjelder Gran Turismo 4

Og noen av dem racene der skal du kjøre 24timer i strekk, det var vertfall helt tragisk, vil ikke spille så mye eller la konsollen stå på så my i strekk, dem bør dem ihvertfall ta vekk :whistle:

Mener det bør ha skademodell uansett, blir litt dumt å bare bruke veggene mens du svinger uten å få skade på bilen i det hele tatt

9536735[/snapback]

Det er jo en god grunn til at det ikke var skademodeller tidligere.. Siden de bruker virkelige biler så tillot ikke bilselskapene GT og vise bilene sine i ødelagt form.. Og siden GT skaperne ville ha mest mulig natturtro bilopplevelser gikk de med på det kompromisset. GT fikk bruke bilene deres men ikke skade modeller av de, eller på noen måte gjøre så bilene oppførte seg dårligere.

Kjipt ja, men nå har bilselskaper snudd litt på disse tankene og tillater mer og mer spill og lage skademodeller av bilene sine.

Det er kjipt at det har vert slikt, men likefult, det er (tørr jeg si) ingen bilspill som klarer og gjenngi bilenes egenskaper og banenes egenskaper på den måte GT serien har klart..

Men fy det skal bli mye morsommere nå som det kommer skademodeller i tillegg til riktig preformance.

Lenke til kommentar

9536735[/snapback]

Det var enkelte som digga de løpene, så hvorfor ta dem vekk? Man trenger ikke kjøre alle løp i spillet vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...