Johsse Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei, jeg er en elev som stresser med og klare og stå opp om morgene pga min UTROLIG dype søvn... Jeg legger meg rundt 23-12 tiden og skal opp i kvart på 7 tiden neste dag. Jeg har en alarm klokke som ringer hver morgen og den har til og med en vibrator som man legger under hode puta... Jeg har endelig kommet inn på det jeg ville av utdanning, og vil ikke feile i dette med dårlig orden pga mye forseint komming til timene... Så viss noen har et tips om hvordan og få en lettere søvn så vær så snill og del den med meg Takk for alle svar MVH Johsse Endret 20. september 2007 av Johsse Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva med å legge deg litt tidligere en dag? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hva med å legge deg litt tidligere en dag? 9536554[/snapback] Det ville kansje hjelpe, men jeg søker egentlig svar på hvordan og få en "lettere" søvn altså hvordan jeg kan våkne lettere av lyder osv viss det er noen som kan svare på det så setter jeg stor pris på det Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Prøv å skvette opp når du hører eller tror du hører klokka. Viktig å sette seg opp med en gang og gå ut av senga. Er litt i den samme situasjonen som deg. Har vekkerklokka på full lyd, men kan lett sove forbi 3-4 av de 5-minuttersintervallene, men de gangene jeg går inn for å skvette av klokka pleier jeg å komme meg opp 5 sekunder etter at klokka starta å ringe Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Tusen hjertelig takk for forslaget... skal prøve dette en stund framover nå og se hvordan det fungere Håper på en bedring vertfall Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tusen hjertelig takk for forslaget... skal prøve dette en stund framover nå og se hvordan det fungere Håper på en bedring vertfall 9537416[/snapback] Er vel nok å prøve et par dager og ikke fortsette om det ikke funker Men det funker i alle fall for meg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Grunnen til at du sliter med å stå opp er at du sover under 7 timer. Det er for lite for enkelte, ergo sliter man med å stå opp . Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Takker for all hjelp, sitter nå på skolen og klar for en gode undervisnings økt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sett på alarm en time før du skal opp og slumre 5 min mellom hver gang den går av. Du skal være temmelig trøtt for å klare å falle i dyr søvn igjen etter 5 min. Skaff en vekkerklokke med hardere alarm som du setter et stykke unna til å gå av sist. Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sov mer og sett vekkerklokka et sted i rommet så du må opp av senga og gå et par meter for å skru den av. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Prøv å skvette opp når du hører eller tror du hører klokka. Viktig å sette seg opp med en gang og gå ut av senga. Er litt i den samme situasjonen som deg. Har vekkerklokka på full lyd, men kan lett sove forbi 3-4 av de 5-minuttersintervallene, men de gangene jeg går inn for å skvette av klokka pleier jeg å komme meg opp 5 sekunder etter at klokka starta å ringe 9537133[/snapback] Jeg gjør dette og glemmer at jeg har 10cm klarning til taket når jeg ligger ^^ Får meg bare til og legge meg ned og vri meg i smerte igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Men smerte våkner du jo fort av da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Men smerte våkner du jo fort av da 9542731[/snapback] Sant nok ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Går det an å kjøpe vekkerklokker man kan koble til stereoanlegget? Ihvertfall, hvis det finnes og du har et stereoanlegg på rommet ditt er det kanskje et alternativ? Hvis det finnes kan noen gjerne poste det her, kunne egentlig trengt det selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Går det an å kjøpe vekkerklokker man kan koble til stereoanlegget? Ihvertfall, hvis det finnes og du har et stereoanlegg på rommet ditt er det kanskje et alternativ? Hvis det finnes kan noen gjerne poste det her, kunne egentlig trengt det selv. 9542772[/snapback] Har man PC-en koblet til anlegget så finnes det flust av løsninger til å starte en sang på et bestemt klokkeslett. Søk på forumet så finner du det Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 For å ikke snakke om hvor mange stereoannlegg som allerede har vekkerklokke funksjon... Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Går det an å kjøpe vekkerklokker man kan koble til stereoanlegget? Ihvertfall, hvis det finnes og du har et stereoanlegg på rommet ditt er det kanskje et alternativ? Hvis det finnes kan noen gjerne poste det her, kunne egentlig trengt det selv. 9542772[/snapback] F.eks laste ned programvare til PC-en der du velger en Sang som veking ;D det er nydelig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå