kevlar89 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Finns det noen programer som kan logga alt som blir skrevet på PC-en/tastaturet? Hadde vært kjekt siden jeg mistenker søsknene mine for å tulle på min msn og slikt! Jeg orker ikke å ha passord på msn,,,for da må jeg oxo skrive det inn vær gang:p Lenke til kommentar
riroil Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Søk på keylogger. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vel.. Her har du en hvertfall: 007 Keylogger Spy Software Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Tok et lite søk,,,fant mange som virket ok! Men de virker likevell litt skummle,,,som om å be om å laste ned virus:p Men jeg får vell lese litt på nette først;) Lenke til kommentar
backup Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Men de virker likevell litt skummle,,,som om å be om å laste ned virus Nettopp, spesielt hvis du laster ned en gratis keylogger som en setup-fil. Da har du ingen kontroll på hva som totalt blir installert. Slike gratis keyloggere er gjerne brukt som lokkemat for å få installert trojanere i tillegg til keyloggeren og som gjerne kan være ganske bra faktisk. På "Code Project" finnes det imidlertid gratis keyloggere og fordelen med dem er at dem kan lastes ned som source-kode slik at man selv kan sjekke hva dem gjør for noe. Finner man koden akseptabel, er det bare å kompilere den med en passende kompilator. Endret 20. september 2007 av backup Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Family Keylogger, Effective, stealth and free! INGEN oppdager det uansett. Google it. Lenke til kommentar
Orochimaru Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 En eller annen jævel på dette forumet la ut en keylogger som heter Ghost Keylogger sin nettside.. Gjett? Det ver en sikkelig trojaner.. Jeg brukte lang tid på å fjerne det. Ikke alle keyloggers er til å stole på =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå