¤vekst¤ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Si at dette er bra Har kjøpt det. Jeg bruker PC-en til normal spilling, photoshop, nett og musikk avspilling samt en del USB osv. Han som har kommentert til dette kortet var jo positiv: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333219&CKS=PCW Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ikke det dårligste nei Bra kort det der.. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Ikke det dårligste nei Bra kort det der.. 9536086[/snapback] Kan du si det med sikkerhet? Jeg tror ikke det er noe dårlig jeg heller, men en liten begrunnelse hadde vært fint Lenke til kommentar
martinbru Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 man bør jo ha en prossesor som er like sprek som hovedkortet til og få den fulle ytelsen ut av det! Har bestillt LT versjonen. Men det hovedkortet du har valgt er et kjempe bra et! Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 man bør jo ha en prossesor som er like sprek som hovedkortet til og få den fulle ytelsen ut av det! Har bestillt LT versjonen. Men det hovedkortet du har valgt er et kjempe bra et! 9578421[/snapback] Flott! Kjøpte en Q6600 . Sjekk oppsettet på profil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå