Jung Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei! har et stort problem her! trenger en vista innstallasjons-dvd, er det noen plasser hvor jeg kan laste ned en slik en? har lisens, men fulgte ikke med dvd når jeg kjøpte datan:S HASTER! :/ Endret 20. september 2007 av Jung Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ja det finnes nedlastbare "cd-er", men så vidt jeg vet ikke fra noen offisielle plasser. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ja , jeg vet heller ikke om noen offesielle steder du kan laste ned dette , du får spørre pent om du kan låne en venn sin,, eller finne noe på nettet,, dette er vel ulovlig , men du har jo lovlig kode så vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
Jung Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 ja , jeg vet heller ikke om noen offesielle steder du kan laste ned dette , du får spørre pent om du kan låne en venn sin,, eller finne noe på nettet,, dette er vel ulovlig , men du har jo lovlig kode så vet ikke helt jeg 9536234[/snapback] Fant en torrent som lastes ned nå, krysser fingrene og håper på det beste. Takk for raske svar! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Får håpe den ikke er klusset med, eller er full av virus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så lenge produsenten ikkje legg ut programvare for fri nedlasting er det ikkje tillatt å få hjelp til her inne. Derfor stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg