BB.king Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 nå har jeg nok en gang sett det jeg lenge har prøvd å advare alle mot . nemlig korrupte moderatorer for helvete faen jeg blir så jævla sur. når noen poster en ting under alt om data så kan ikke du si at det er dårlig emnefelt og stenge den . dette er alt om data og noen spør etter divx codec vel da har dem rett til å spørre om det her. allyse er nok en korrupt moderator og bør fjernes akkurat som en viss annen moderator som jeg ikke skal nevne navn på Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hvorfor tar du ikke heller dette opp "privat" med allyse? Tror de fleste av folkene her på forumet er fornøyd med mod'ene, så du kommer ikke langt med drittpreiket ditt Og hvor kommer egentlig korrupsjonen inn i bildet? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 BB.king: Les her. Sitat: "Bruk beskrivende emnefelt" Hvilken del av de tre ordene er det du ikke evner forstå nytten av? Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 BB.King får herved en advarsel. Dersom du har noe å klage på, så ta det opp med den det gjelder. Minner også på om retningslinjene, som du bør se over en gang til. Der står det at tråder med dårlig emnefelt kan bli stengt, og det står også noe om å respektere sine moderatorer. Flere slike innlegg, og du blir utestengt. Jeg stenger denne tråden av to grunner: 1. Den er feilpostet. Passer under "tilbakemeldinger" 2. Personangrep og flaming skal vi ikke ha noe av på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg