ungdommer Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ville noen av dere kjøpt en sammenleggbar matboks?? (Det er til et skoleprosjekt, prøver å overbevise om at det ikke er marked for det...) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sammenleggbar? Kan du utdype litt mer om hvordan den skulle fungert? Ville ikke maten bli klemt da, eller er det meningen man skal klappe den sammen etter at man har tømt den? Jeg tviler litt på om det er marked for noe slikt, men du kan jo aldri vite. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ville noen av dere kjøpt en sammenleggbar matboks??(Det er til et skoleprosjekt, prøver å overbevise om at det ikke er marked for det...) 9536010[/snapback] Sammenleggbart har ingen annen nyttelse enn at du får lettere lagret produktet, men du kan ikke legge sammen en matboks med mat i. Dette her går vel under samme kategori som: Paraply med radio, USB-vifte, USB-koppvarmer o.l Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 USB-vifte og USB-koppvarmer er jo geniale produkter, Bob. De kan ikke sammenlignes med en sammenleggbar matboks. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Du bør ikke sitte og dra prosjektet ned i søla ved å nekte på alt som blir foreslått. Det er dårlig team, det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva med en, Skiftetilenbedreemnetittel-bot med innebyggd dusj! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
siggii Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hadde vært fett med en matboks man kunne slått sammen når man hadde spist opp maten, akkuratt som plastikkurvene man kan få på Ikea. De hadde tatt mye mindre plass i sekken, og man kan kanskje få plass til genseren man trenger på turen til skolen, men ikke på vei hjem fra skolen i sekken. Yoho, jeg hadde kjøpt om prisen var realistisk og den hadde funka Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Av samme grunner som siggii tror jeg nok jeg skulle kostet på meg en hvis prises var overkommelig. En matboks tar mye plass når du vil ha jakke og slikt ned i sekken samtidig. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg