Kimelimm Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! Har sett videoer der de kloner seg selv, lager "fireballs" som de kaster/holder, hvordan lager man en fireball? I Sony Vegas trudde jeg det gikk, men Lens flare så bare fattig ut... Noen help! Lenke til kommentar
solaas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tror man bruker adobe after effect til det eller maya, 3 max ovs.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har begge deler er det noen som kan lære meg? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 No offence, men det er alltid morsomt å høre når folk tror det eneste man trenger er verktøyet. dessverre krever en del slike ting at store team med erfarne produksjonsfolk i alle ledd, jobber i flere uker for å få det bra. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 lol jeg er helt enig, det er dritt med de som tror de ikke trenger noen skillz. men jeg kan jo litt i Sony Vegas, og det er jo greit nok, 3D driver jeg også med, så det kan jeg og. Maya har jeg! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sjekk ut denne: http://www.ryan-w.com/ryan-w/tutorials_energy_ball.html Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 TAKK! DU ER EN ENGEL WO0LY! takk så meget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå