WaterMarked Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har en acer veriton 3900 pro med core 2 cpu... Når jeg går i bios får jeg nesten ikke stille på noe, frekvensmenyer osv eksisterer ikke! Hva må gjøres? Må det nytt hovedkort til for å overklokke? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har en acer veriton 3900 pro med core 2 cpu...Når jeg går i bios får jeg nesten ikke stille på noe, frekvensmenyer osv eksisterer ikke! Hva må gjøres? Må det nytt hovedkort til for å overklokke? 9535803[/snapback] Meg bekjent er det ganske redusert om ikke helt strippet for slike muligheter på OEM pc-er generellt.. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 mer crapy pc skal du leite lenge etter. vifta bråker helt sykt, og finnes ikke bios updates tilden Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Vifta bråker noe for j*vli!... Med en gang cpuen når rundt 35-40 grader så høres det ut som den skal lette og fly ut vinduet. Finner heller ikke noe som gjør at jeg kan stille inn viftehastigheten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå