Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bra første date!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kino er en dårlig idé med mindre dere begge er flau og helst ikke vil snakke med hverandre.

Gjør noe mer aktivt. Spill bowling, gå på skøyter (litt feil årstid muligens), stikk på tivoli (litt feil årstid det også...faen for en årstid) etc...

Også avslutter dere med et restaurantbesøk. Har du lite penger så stikker dere heller hjem også lager dere middag sammen eller noe. Bak boller!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Kino på første date blir litt kleint, som nemnt ovanfor. Styr unna det. Men å sjå ein film er imidlertid ei smart løysing, dersom dykk gjer det f.eks. heime hos deg! Disk opp med noe snacks, kanskje noko du har laga sjøl? Det scorar garantert poeng (forutsatt at det ikkje ser heilt forjævlig ut)!

Lenke til kommentar

Her er mine gjennomprøvde og suksessfulle tips:

1. Ikke ta hun med på kino og middag. Drit i blomster og sjokkis. Det blir for stereotypisk og du setter det som er kjent som en "date-frame". Det skremmer kvinner.

2. Istedenfor å ta hun med på en eller to store ting, så ta hun heller med på mange små. Ved slutten av dagen vil hun føle at hun har kjent deg i en evighet.

3. Gjør ting på impuls. Dvs, Ikke fortell hun at "vi skal gjøre det og det og det", men isteden gå "OH! NÅ fikk jeg lyst til å gjøre "Insert cool thing here". Dermed trekker du hun inn i din verden og det er en meget attraktiv egenskap.

4. Vis at du er alpha. Ikke gå "hva vil du gjøre?, Hadde du hatt lyst til å gjøre ditt og datt?". Men isteden så går du "Ok, nå må vi dra dit og dit".

Capisj? ;)

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Kino på første date blir litt kleint, som nemnt ovanfor. Styr unna det. Men å sjå ein film er imidlertid ei smart løysing, dersom dykk gjer det f.eks. heime hos deg! Disk opp med noe snacks, kanskje noko du har laga sjøl? Det scorar garantert poeng (forutsatt at det ikkje ser heilt forjævlig ut)!

9535923[/snapback]

Selvgod er jeg ikke, men jeg er ikke av de "svakeste" i samfunnet!

Hjemmelagde ting kommer garantert til å skremme alle vekk! :p

Btw: vi kjenner ikke hverandre så godt......enda. :)

Og jeg har store planer om å kjøpe en ring (eller annet av den dyrere grenen) til henne i Polen!

Lenke til kommentar
Her er mine gjennomprøvde og suksessfulle tips:

1. Ikke ta hun med på kino og middag. Drit i blomster og sjokkis. Det blir for stereotypisk og du setter det som er kjent som en "date-frame". Det skremmer kvinner.

2. Istedenfor å ta hun med på en eller to store ting, så ta hun heller med på mange små. Ved slutten av dagen vil hun føle at hun har kjent deg i en evighet.

3. Gjør ting på impuls. Dvs, Ikke fortell hun at "vi skal gjøre det og det og det", men isteden gå "OH! NÅ fikk jeg lyst til å gjøre "Insert cool thing here". Dermed trekker du hun inn i din verden og det er en meget attraktiv egenskap.

4. Vis at du er alpha. Ikke gå "hva vil du gjøre?, Hadde du hatt lyst til å gjøre ditt og datt?". Men isteden så går du "Ok, nå må vi dra dit og dit".

Capisj? ;)

Pick-Up-Artist

9535960[/snapback]

De der skal jeg definitivt notere ned i hjernen min....

Lenke til kommentar
Og jeg har store planer om å kjøpe en ring (eller annet av den dyrere grenen) til henne i Polen!

Er det ikkje lurare å vente litt med å gi henne ein ring? Vent no jallefall til de blir litt bedre kjent. Er stor skremselsfare knytta til slikt, vil eg anta.

9536048[/snapback]

Det skal nå gå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...