Gavekort Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Hei! Har noen av dere et bra forslag på første date, er 15år og gutt! Btw: helst noe ute! Kino? Endret 20. september 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Kino er en dårlig idé med mindre dere begge er flau og helst ikke vil snakke med hverandre. Gjør noe mer aktivt. Spill bowling, gå på skøyter (litt feil årstid muligens), stikk på tivoli (litt feil årstid det også...faen for en årstid) etc... Også avslutter dere med et restaurantbesøk. Har du lite penger så stikker dere heller hjem også lager dere middag sammen eller noe. Bak boller! Endret 20. september 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Boller i ovnen er vel dumt på første date? Neida. Men ja, som Arba sier, så bør du styre unna kinoen hvis du er hypp på å bli bedre kjent med henne. Ta henne med på noe aktivitetsfullt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kino på første date blir litt kleint, som nemnt ovanfor. Styr unna det. Men å sjå ein film er imidlertid ei smart løysing, dersom dykk gjer det f.eks. heime hos deg! Disk opp med noe snacks, kanskje noko du har laga sjøl? Det scorar garantert poeng (forutsatt at det ikkje ser heilt forjævlig ut)! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Her er mine gjennomprøvde og suksessfulle tips: 1. Ikke ta hun med på kino og middag. Drit i blomster og sjokkis. Det blir for stereotypisk og du setter det som er kjent som en "date-frame". Det skremmer kvinner. 2. Istedenfor å ta hun med på en eller to store ting, så ta hun heller med på mange små. Ved slutten av dagen vil hun føle at hun har kjent deg i en evighet. 3. Gjør ting på impuls. Dvs, Ikke fortell hun at "vi skal gjøre det og det og det", men isteden gå "OH! NÅ fikk jeg lyst til å gjøre "Insert cool thing here". Dermed trekker du hun inn i din verden og det er en meget attraktiv egenskap. 4. Vis at du er alpha. Ikke gå "hva vil du gjøre?, Hadde du hatt lyst til å gjøre ditt og datt?". Men isteden så går du "Ok, nå må vi dra dit og dit". Capisj? Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
veluci Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 bowling funker som bare det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Kino på første date blir litt kleint, som nemnt ovanfor. Styr unna det. Men å sjå ein film er imidlertid ei smart løysing, dersom dykk gjer det f.eks. heime hos deg! Disk opp med noe snacks, kanskje noko du har laga sjøl? Det scorar garantert poeng (forutsatt at det ikkje ser heilt forjævlig ut)! 9535923[/snapback] Selvgod er jeg ikke, men jeg er ikke av de "svakeste" i samfunnet! Hjemmelagde ting kommer garantert til å skremme alle vekk! Btw: vi kjenner ikke hverandre så godt......enda. Og jeg har store planer om å kjøpe en ring (eller annet av den dyrere grenen) til henne i Polen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Her er mine gjennomprøvde og suksessfulle tips: 1. Ikke ta hun med på kino og middag. Drit i blomster og sjokkis. Det blir for stereotypisk og du setter det som er kjent som en "date-frame". Det skremmer kvinner. 2. Istedenfor å ta hun med på en eller to store ting, så ta hun heller med på mange små. Ved slutten av dagen vil hun føle at hun har kjent deg i en evighet. 3. Gjør ting på impuls. Dvs, Ikke fortell hun at "vi skal gjøre det og det og det", men isteden gå "OH! NÅ fikk jeg lyst til å gjøre "Insert cool thing here". Dermed trekker du hun inn i din verden og det er en meget attraktiv egenskap. 4. Vis at du er alpha. Ikke gå "hva vil du gjøre?, Hadde du hatt lyst til å gjøre ditt og datt?". Men isteden så går du "Ok, nå må vi dra dit og dit". Capisj? Pick-Up-Artist 9535960[/snapback] De der skal jeg definitivt notere ned i hjernen min.... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Og jeg har store planer om å kjøpe en ring (eller annet av den dyrere grenen) til henne i Polen! Er det ikkje lurare å vente litt med å gi henne ein ring? Vent no jallefall til de blir litt bedre kjent. Er stor skremselsfare knytta til slikt, vil eg anta. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Og jeg har store planer om å kjøpe en ring (eller annet av den dyrere grenen) til henne i Polen! Er det ikkje lurare å vente litt med å gi henne ein ring? Vent no jallefall til de blir litt bedre kjent. Er stor skremselsfare knytta til slikt, vil eg anta. 9536048[/snapback] Det skal nå gå! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Å gi en ring såpass tidlig vil vel kanskje være litt rart ja. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, da vil du sende signaler om at du har store planer for dere. Frarådes. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 jaja, men tenkte det litt mer som en invitasjon eller no sånnt. Drit i den gaven da! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Du kan gjerne sløyfe gaven. Ring på første date roper desperat og syk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Du kan gjerne sløyfe gaven. Ring på første date roper desperat og syk. 9536923[/snapback] Ta det med ro, det var ikke så store planer! Takk for at dere lar meg lære feilene før jeg gjør de! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Takk for at dere lar meg lære feilene før jeg gjør de! Veldig godt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå