Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kline for førte gang

Gjest Gjest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*

heisann folkens. de e ein ting eg lure på, de e når eg snart ska klina får fuste gång. kossen gjørr ein de? skal monnane væra opne , tunge osv.....hjelp meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du må nokk improvisere litt når den tid kommer.. kanskje du kan snakke med den personen du skal kline med å si att det er din første gang, og att du trenger litt trening eller noe

9535801[/snapback]

Det må han/hun da i hvertfall ikke gjøre! Ingenting er mer turn-off enn en person uten selvtillit.

Bare kjør på. Ikke tenk. Det er naturlig for et menneske at det skal skje, så du trenger ingen trening. Det bare skjer av seg selv. Tro meg.

Lenke til kommentar
Snakk om Sola  :)

Her kommer en link : Kiss :-)

Vennlig Hilsen

W_B

9543009[/snapback]

Haha :D Ler meg skakk her..

Et tips hvis du skal kline er å ikke overdrive.. Tunga skal ikke i halsen på dama!

Lenke til kommentar
Snakk om Sola  :)

Her kommer en link : Kiss :-)

Vennlig Hilsen

W_B

9543009[/snapback]

Haha :D Ler meg skakk her..

Et tips hvis du skal kline er å ikke overdrive.. Tunga skal ikke i halsen på dama!

9549490[/snapback]

Tror jeg gjore noe sånt når jeg klinte første gangen :p . Ikke at hun jeg klinte med var noe god heller. Hun klinte som en død fisk.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Guest_meena_*

hadde en kjærest en gang såm aldri hadde kyssa.. han va 17 :p

Han sa det aldri til mæ i bynnelsen, så da han kyssa mæ, så ble æ skikkeli fårbausa... det føltes som om lillebroren min på 2 kyssa mæ...

Åsså ville han at æ sku bynne å vise han da, å da bare tvang han hode mitt mot hannes...

not good...

ikke får å skræmme det hær xD

Du må nåkk bare prøve dæ fram :)

bæste råde :)

men e lurt å si ifra kanskje, å prøve sæ fram, ikke får fort...

Å ska da bruke tunga... ikke bli helt tornado.. det er ikke deili ;p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...