Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

hvor kan jeg kjøpe denne kontor stolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma sin stol cool.gif
De selges hos fagfolk innen kontormøbler, men mener og ha sett en slik på Bohus.
Vær oppmerksom på at den koster flere tusen, verdt og spandere på seg armlener da wink.gif

Hvis du ikke har bestemt deg for den stolen kan du jo se innom www.witre.no, de har masse bra kontor møbler til gode priser!

9537298[/snapback]

koster flere tusen? nupe.gif
det har jeg ikke råd til. denne stolen er en av veldig mange slike på skolen vår. skjønner ikke at skolen har råd til dem hvis de koster så mye
Lenke til kommentar

får hva man betaler for, hvor mye hadde du tenkt deg og bruke på kontorstol da?

9537346[/snapback]

ikke mere enn 1000kr. men har et krav om at hjulene MÅ være myke. fordi gulvet mit er ganske hardt (hard parkett). stolen må så klart være god å sitte i
Lenke til kommentar

De har myke hjul som kan kjøpes for seg hos IKEA.

Når det gjelder stol så vil jeg anbefale denne fra skeidar. Var overalt hvor de hadde kontorstoler, og denne var en av to som skilte seg ut. Den andre var en stol til 1k hos LIVING. Disse to var de beste stolene av alle jeg prøvde, i alle prisklasser (alt fra 2-300 til 3-4k). Konstruksjonen er stort sett i metall, så kvaliteten tviler jeg ikke på. Stolen er trukket i mikrofiber, et stoff som jeg personlig elsker (bare slått av velur, som ligner). Armlenene er store og gode, og stolen er utenom det ganske basic, så passer nok de fleste. Imo er den også utrolig pen.

Den andre stolen kan jeg ikke si så mye om. Den er relativt liten, og finnes i rødt og brunt. Det beste du kan gjøre er derimot å gå i ALLE butikkene som selger kontorstoler og kjøpe nøyaktig den som passer deg best, nesten uansett pris. Er den dyr varer den også lenger, og du skal jo sitte helt til du dør. =p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...