JFM Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 var usikker på hvor dette skulle postes. hvor kan jeg kjøpe denne kontor stolen? se vedlagt bildet av stolen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mamma sin stol De selges hos fagfolk innen kontormøbler, men mener og ha sett en slik på Bohus. Vær oppmerksom på at den koster flere tusen, verdt og spandere på seg armlener da Hvis du ikke har bestemt deg for den stolen kan du jo se innom www.witre.no, de har masse bra kontor møbler til gode priser! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Mamma sin stol De selges hos fagfolk innen kontormøbler, men mener og ha sett en slik på Bohus.Vær oppmerksom på at den koster flere tusen, verdt og spandere på seg armlener da Hvis du ikke har bestemt deg for den stolen kan du jo se innom www.witre.no, de har masse bra kontor møbler til gode priser!9537298[/snapback] koster flere tusen? det har jeg ikke råd til. denne stolen er en av veldig mange slike på skolen vår. skjønner ikke at skolen har råd til dem hvis de koster så mye Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 De koster over 4000,- De fleste vidregående skolene har slike stoler, de er dyre med holdr også lenge Man får hva man betaler for, hvor mye hadde du tenkt deg og bruke på kontorstol da? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 får hva man betaler for, hvor mye hadde du tenkt deg og bruke på kontorstol da?9537346[/snapback] ikke mere enn 1000kr. men har et krav om at hjulene MÅ være myke. fordi gulvet mit er ganske hardt (hard parkett). stolen må så klart være god å sitte i Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Er ikke så mange billigstoler som leveres med slike jul, du bør legge mere i stol kjøpet.. Du skall trossalt bruke den stolen ganske lenge? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Er ikke så mange billigstoler som leveres med slike jul, du bør legge mere i stol kjøpet..Du skall trossalt bruke den stolen ganske lenge?9538335[/snapback] men det er ikke så viktig at jeg tar meg råd til å kjøpe en dyr stol Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Men det er viktig med en stol som ikke ødelegger gulvet ditt? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Men det er viktig med en stol som ikke ødelegger gulvet ditt?9538432[/snapback] NEI. jeg har hatt en stol med harde hjul. og da blir det "glatt" på gulvet. en minste bevegelse, og du er på andre sida av rommet Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 se på denne, den koster litt mere enn den prisen du kan tenke deg, men jeg har prøvd den stolen dær, og den er god og sitte i Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 se på denne, den koster litt mere enn den prisen du kan tenke deg, men jeg har prøvd den stolen dær, og den er god og sitte i 9538481[/snapback] ser ut som en grei stol. men hvet du om hjulene er myke? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg tror de er myke, derfor jeg tipset deg om den Ta deg en tur på Bohus og prøvesitt, og samtidlig skjekke hjulene Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Jeg tror de er myke, derfor jeg tipset deg om den Ta deg en tur på Bohus og prøvesitt, og samtidlig skjekke hjulene 9538527[/snapback] tja får se om jeg gjør det Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvet ikke om det er så særlig mye mer jeg kan bidra med i denne tråden, men du bør for all del prøvesitte den stolen du kjøper! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 De har myke hjul som kan kjøpes for seg hos IKEA. Når det gjelder stol så vil jeg anbefale denne fra skeidar. Var overalt hvor de hadde kontorstoler, og denne var en av to som skilte seg ut. Den andre var en stol til 1k hos LIVING. Disse to var de beste stolene av alle jeg prøvde, i alle prisklasser (alt fra 2-300 til 3-4k). Konstruksjonen er stort sett i metall, så kvaliteten tviler jeg ikke på. Stolen er trukket i mikrofiber, et stoff som jeg personlig elsker (bare slått av velur, som ligner). Armlenene er store og gode, og stolen er utenom det ganske basic, så passer nok de fleste. Imo er den også utrolig pen. Den andre stolen kan jeg ikke si så mye om. Den er relativt liten, og finnes i rødt og brunt. Det beste du kan gjøre er derimot å gå i ALLE butikkene som selger kontorstoler og kjøpe nøyaktig den som passer deg best, nesten uansett pris. Er den dyr varer den også lenger, og du skal jo sitte helt til du dør. =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå